بی‌رحم‌ترین تیم این فصل لیگ برتر را بشناسید

بی‌رحم‌ترین تیم این فصل لیگ برتر را بشناسید

پایگاه خبری فوتبالی- گل‌گهر سیرجان توانسته به رکوردی جالب توجه در لیگ بیست و دوم دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، اگر تا به امروز مسابقات این دوره لیگ برتر را تماشا نکرده‌اید کافی است نگاهی به جدول رقابت‌ها بیندازید تا ببینید که استقلال با 42 گل زده بیشتر از هر تیم دیگری توانسته دروازه حریفان خود را باز کند. البته جدیدترین آمار گلزنی در لیگ برتر که تا پایان هفته بیست و هفتم است، نکته متفاوتی را نشان می‌دهد و آن هم رکورد ویژه گل‌گهر سیرجان است.

گل‌گهر که فصل جاری را با امیر قلعه‌نویی آغاز کرد و قبل از آغاز سال جدید به دلیل انتخاب این مربی برای هدایت تیم ملی، سعید الهویی را به عنوان مرد اول نیمکت خود می‌بیند تا به اینجای کار توانسته در 22 هفته از بازی‌ها گلزنی کند. آنها که در مجموع با 40 گل زده به همراه سپاهان در رده دوم تیم‌های هجومی این فصل قرار گرفته‌اند، در عوض با بیشترین گلزنی مقابل تیم‌های مختلف، لقب «بی رحم ترین تیم فصل» را به خود اختصاص داده‌اند.

آبی‌های کرمانی که در سه بازی باقیمانده خود در لیگ برتر باید به ترتیب با آلومینیوم اراک، پرسپولیس و صنعت نفت دیدار کنند این فرصت را دارند تا رکورد خود را ارتقا دهند. ناگفته نماند که در این آمار تراکتور با گلزنی در 21 هفته در رده دوم قرار است و استقلال و سپاهان هم با 20 هفته در رده سوم هستند.

6442