بنگر: داور بهترین نفر بازی بود

بنگر: داور بهترین نفر بازی بود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا از داور بازی تیمش و استقلال ملاثانی در هفته سی و یکم لیگ یک، تمجید کرد.

به گزارش فوتبالی، محسن بنگر بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال ملاثانی، اظهارکرد: بازی بدی نبود و بد هم بازی نکردیم. نیمه اول را می توانستیم برنده از زمین خارج شویم اما نشد.

وی ادامه داد: به نظرم بهترین نفر در بازی امشب داور بود. او قضاوت خیلی خوبی داشت. همچنین به تیم خوب استقلال ملاثانی هم بابت چنین تیمی تبریک می گویم و برای آن ها آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا درباره بازی های آینده تمیش نیز عنوان کرد: در ادامه با فجرسپاسی و خیبرخرم آباد داریم و ان شاءالله خوب بازی کنیم و نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی بیان کرد: شرایط مان خوب است و از زمانی که آمده ایم شرایط بد نبوده است. ما راحت بازی می کنیم و مشکلی نداریم.

بنگر درباره حمایت های باشگاه هم گفت: حمایت خوب و زحمت می کشند. ضمن این که تمام شهر و به ویژه طرفداران آستار حامی ما هستند. مسئولان هم تا جایی که می توانند کمک می کنند. ان شاءالله بازی ها تمام شد فکر اساسی داشته باشند تا با تیم قوی تری در فصل آینده حضور پیدا کنند.

وی درباره ادامه همکاری با شهرداری آستارا، عنوان کرد: هنوز معلوم نیست. قرارداد من تا پایان فصل است. البته صحبت هایی شده است و منتظر پایان فصل هستم و بعد تصمیم جدی خواهم گرفت.

2636