روزی که رئال مادرید با داشتن یک درصد شانس پیروزی به منچسترسیتی کامبک زد

روزی که رئال مادرید با داشتن یک درصد شانس پیروزی به منچسترسیتی کامبک زد

پایگاه خبری فوتبالی - سال گذشته در چنین روزی بود که رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو یک معجزه خلق کرد و موفق شد منچستر سیتی را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و راهی فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2021/22 شود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در حالی که بازی خود در ورزشگاه اتحاد را با نتیجه چهار بر سه باخته بود، در بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به دنبال کامبک زدن به سیتیزن ها بود. در این بازی در اواسط نیمه دوم، ریاض محرز موفق شد برای منچستر سیتی گلزنی کند و تیم گواردیولا با نتیجه یک بر صفر از رئال مادرید جلو افتاد. به نظر می رسید که رئال مادرید هیچ شانسی برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا ندارد و پوشش زنده تلویزیونی لیگ قهرمانان اروپا، شانس صعود رئال مادرید به فینال را تنها یک درصد نشان می داد.

رودریگو گوئس در دقایق 90 و 91 دو گل برای رئال مادرید به ثمر رساند و بازی را در مجموع به تساوی پنج بر پنج رساند و کار به وقت های اضافه کشیده شد. در وقت های اضافه کریم بنزما موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه منچستر سیتی را باز کند و به این ترتیب رئال مادرید یک شب رویایی را رقم زد و باخت یک بر صفر را به برد سه بر یک تبدیل کرد و راهی فینال شد و در نهایت به قهرمانی رسید.

1471