جنگ رسانه‌ای دو پرسپولیسی بالا گرفت؛ حالا من گدا هستم و تو شاهزاده؟

جنگ رسانه‌ای دو پرسپولیسی بالا گرفت؛ حالا من گدا هستم و تو شاهزاده؟

پایگاه خبری فوتبالی- وحید قلیچ به برخی اظهارات ناصرمحمدخانی واکنش داد و آنها را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، وحید قلیچ که سابقه بازی و مربیگری در پرسپولیس را دارد، هر از گاهی به جهت فعالیتش در فضای مجازی خبرساز می‌شود. او در جدیدترین اقدامش چند استوری با مضمون پنالتی سوخته استقلال در دربی گذاشت و حتی با حضور در محل تمرین آبی‌ها با ریکاردو ساپینتو دیدار کرد.

 پس از آن بود که در فضای هواداری پرسپولیس و از سوی برخی پیشکسوتان این تیم انتقاداتی جدی علیه او مطرح شد.

 همچنین ویدئویی کوتاه از محل بازی تیم پیشکسوتان پرسپولیس که سال ۱۳۹۷ زیر نظر علی پروین فعالیت می‌کردند، منتشر شد که در آن وحید قلیچ به دور از سایرین نشسته و نظاره‌گر بازی است. در آن ویدئو، قلیچ حتی حاضر به احوالپرسی با ناصر محمدخانی هم نمی‌شود و سعی می‌کند نسبت به او بی‌اعتنا باشد.

البته این نه تنها پایان ماجرای دو پیشکسوت پرسپولیس نیست بلکه به نظر می‌رسد آغاز یک دوئل رسانه‌ای هم باشد چرا که اظهارات وحید قلیچ در مصاحبه‌ اخیرش که از وضعیت نامساعد مالی‌اش گفته بود، واکنش ناصر محمدخانی را به دنبال داشت. محمدخانی گلایه‌های قلیچ از زندگی شخصی خود را اینگونه پاسخ بود: «به هر کسی می‌رسد می‌نالد و می‌گوید مستأجرم یا پول ندارم در حالی که دوتا خانه دارد و ماشین MWM که زیر پایش است حداقل یک میلیارد تومان می‌ارزد.»

ادعایی که تکذیب قلیچ را به دنبال داشته است:" فقط یک موتور ۹۵ میلیون تومانی‌ دارم. خانه هم ندارم. منبع درآمدم هم این است که چهار، پنج شاگرد خصوصی در مدرسه فوتبال دارم. هر کدام ماهی ۳۰۰، ۴۰۰ هزار تومان به من شهریه می‌دهند. پسر خوبی دارم که هوای مرا دارد و همچنین دخترم."

به نظر می‌رسد کشمکش بین این دو پیشکسوت پرسپولیس ادامه خواهد داشت، چرا که قلیج در بخش دیگری از صحبت‌هایش خطاب به محمدخانی گفته است: "ناصر یادت باشد بعد از آن اتفاقی که برایت افتاد چه کسی تو را از آلمان به ایران آورد. به خاطر تو دو ماه به آگاهی می‌رفتم و جواب پس می‌دادم. من به خاطر تو تهدید شدم. حالا من گدا شده‌ام و تو شاهزاده؟"

6442