ناصر محمدخانی: پرسپولیس الاهلی را شکست می دهد و صعود می کند

ناصر محمدخانی: پرسپولیس الاهلی را شکست می دهد و صعود می کند

وب سایت رسمی فوتبالی- ناصر محمدخانی مهاجم پیشکسوت پرسپولیس امیدوار است این تیم بتواند در بازی برگشت برابر الاهلی نیز مثل بازی رفت هوشمندانه عمل کرده و برد دیگری را برابر این تیم عربستانی کسب کند.

 به گزارش فوتبالی، ناصر محمدخانی، با اشاره به آخرین وضعیت پرسپولیس به خبرنگار فوتبالی گفت: پرسپولیس در برابر ذوب آهن به لحاظ فوتبالی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و موفق شد بارها تا آستانه گلزنی در این دیدار پیش برود اما در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد که به نظر من نتیجه بدی نبود.

 محمدخانی ادامه داد :به هر حال اگر پرسپولیس در این بازی پیروز می شد  حاشیه امنیتش در صدر جدول افزایش پیدا می کرد اما هنوز هم پرسپولیس مدعی و شانس اصلی قهرمانی است. وی در ادامه اذعان داشت: در این بازی هر  ۲ تیم موقعیت‌های خوبی را خلق کرده‌اند  و این بازی خوب و پر سرعت فقط گل نداشت.

 این پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به فشار بازی ها با توجه به درگیر بودن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: آنچه مسلم است فشردگی بازی ها باعث خستگی تیم شده و یکی از دلایل تساوی پرسپولیس در اصفهان همین مساله بود. 

محمدخانی در ادامه در خصوص بازی برابر الاهلی عربستان تصریح کرد: پرسپولیس در بازی رفت شرایط خوبی را پشت سر گذاشت و امیدوارم که در بازی برگشت هم این مساله تکرار شود. به اعتقاد من پرسپولیس می تواند باز هم الاهلی را شکست دهد. 

وی افزود: تیم برانکو در حال حاضر به هماهنگی فنی خوبی رسیده است و این موضوع می تواند امتیاز مهمی برای پرسپولیس باشد. به اعتقاد من تیم برانکو با توجه به توان و بضاعت خوبی که دارد می تواند با عبور از این مرحله، به مراحل بالاتر هم صعود کند.

1984