مشخص شدن مربی احتمالی اینتر در فصل آینده

مشخص شدن مربی احتمالی اینتر در فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه های ایتالیا گزارش داده اند که سیمونه اینزاگی با وجود کسب دو سوپرجام ایتالیا، یک جام حذفی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و فینال جام حذفی در فصل جاری، قرار نیست که فصل آینده در نراتزوری ها بماند و از اینتر جدا خواهد شد تا جای خود را به تیاگو موتا بدهد.

به گزارش فوتبالی، مشکلات مالی اینتر باعث شده تا این تیم ثبات ورزشی مشخصی نداشته باشد. در حال حاضر به نظر می رسد که احتمال ماندن اینزاگی در اینتر در فصل آینده خیلی کم باشد مگر آن که بتواند در لیگ قهرمانان اروپا بر حریف دیرینه یعنی میلان غلبه کند و به فینال استانبول راه پیدا کند.

مدیران اینتر در حال حاضر تیاگو موتا که عملکرد موفقی روی نیمکت بولونیا دارد را گزینه احتمالی هدایت تیم خود در فصل آینده می دانند. تیاگو تجربه بازی در اینتر را دارد و می تواند روند خوبی در زمینه هماهنگی با نیمکت نراتزوری ها داشته باشد. در حقیقت موتا با توجه به سبک مربیگری خود می تواند به پرورش بازیکنان جوان در اینتر کمک کند و با مشکلات مالی کنار خواهد آمد.

اینزاگی کارنامه قابل قبولی در اینتر داشته و طبیعتا در صورت جدایی هم بدون مشتری نخواهد ماند و از سویی موتا می تواند گام بزرگی در مسیر مربیگری خود بردارد.

4125