هشدار باشگاه هوادار به یک بازیکن برای انتشار استوری های جنجالی

هشدار باشگاه هوادار به یک بازیکن برای انتشار استوری های جنجالی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه هوادار به بازیکنش به دلیل استوری‌های جنجالی تذکر جدی داد و یک بازیکن هم در دو بازی گذشته جریمه کرد.

به گزارش فوتبالی، بعد از شکست ۶ بر یک هوادار مقابل استقلال و گلزنی سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال از روی نقطه پنالتی و سپس بعد از شکست استقلال در دربی، سپهر روزی طلب بازیکن تیم هوادار در یک اقدام عجیب در اینستاگرام علیه گلر استقلال یک استوری منتشر کرد که در آن به او کنایه زد. 

این کار او با واکنش منفی ساکت الهامی سرمربی هوادار روبرو شد و این بازیکن در نهایت در پیامی از دروازه بان آبی پوشان عذرخواهی کرد اما رفتار این بازیکن فقط به این ماجرا ختم نشد.

امروز هم سپهر روزی طلب که در چند روز گذشته در فضای مجازی همچنان مورد هجمه های هواداران استقلال قرار گرفته بود در استوری جدیدی با منتشر کردن عکسی از عیسی آل کثیر با کنایه نوشت "داداشم عیسی" تا کنایه تازه تری به استقلالی ها زده باشد. این در حالی است که در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هوادار باید با پرسپولیس بازی کند.

این استوری باعث شد تا مدیریت باشگاه هوادار به این بازیکن تذکر دهد و از او بخواهند که این استوری را پاک کند. روزی طلب بعد از یک ساعت این استوری را پاک کرد و البته باشگاه هم به وی هشدار داد در صورت تکرار این رفتار با وی برخورد انضباطی می کند.

گفته شده او در تمرینات نباید شرکت کند اما این خبر صحت ندارد و فردا که تمرینات این تیم از سر گرفته شود روزی طلب در تمرینات حاضر خواهد شد.

همچنین بابک مرادی که بعد از بازی استقلال با هوادار پیراهنش را با مهدی قائدی تعویض کرده و مورد غضب ساکت الهامی قرار گرفته بود، همچنان دور از ترکیب این تیم است. 

سرمربی هوادار بعد از این حرکت مرادی به وی اعلام کرد تیمی که ۶ گل می‌خورد نباید بازیکنش پیراهن تیم حریف را بگیر بلکه باید آنقدر خجالت بکشد که حتی نتواند پا به رختکن بگذارد.

 تیم هوادار بعد از بازی با استقلال با تیم های گل گهر و استقلال ملاثانی به میدان رفت که در هر دو بازی مرادی در فهرست این تیم قرار نگرفت.

5960