ادامه روزهای تلخ کاوه رضایی؛ تایید حکم کمیته وضعیت توسط کمیته استیناف

ادامه روزهای تلخ کاوه رضایی؛ تایید حکم کمیته وضعیت توسط کمیته استیناف

پایگاه خبری فوتبالی- بازگشت کاوه رضایی به فوتبال ایران با دردسرهای عجیب برای این بازیکن همراه بوده است.

به گزارش فوتبالی، کاوه رضایی ابتدای فصل جاری لیگ بلژیک را به مقصد ایران ترک کرد تا بار دیگر پیراهن استقلال را بر تن کند اما شرایط عجیب آن روزهای آبی‌پوشان، باعث شد لیست این تیم تکمیل شود و جایی برای ثبت قراداد کاوه رضایی وجود نداشته باشد.

با این حال کاوه به تبریز رفت تا در نیم‌فصل شرایطی فراهم شود که دوباره به تهران برگردد. او حتی در بازی هفته پانزدهم مقابل استقلال هم دقایقی به میدان رفت و نمایش نسبتا خوبی از خود ارائه داد اما در ادامه راه تصمیمی گرفت که حسابی وضعیت او را به دردسر انداخت. مهاجم تراکتور با فسخ یکطرفه قراردادش قصد داشت سریعتر استقلالی شود اما این اقدام وی با شکایت باشگاه تبریزی و در نتیجه محکومیت این بازیکن همراه شد.

بر اساس رأی صادر شده از سوی کمیته وضعیت که با بررسی مفاد قرارداد این بازیکن صورت گرفت؛ در تاریخ 20 بهمن ماه سال گذشته فسخ قرارداد کاوه رضایی با تراکتور غیر قانونی اعلام شد. بر اساس این رأی کاوه در نیم‌فصل دوم هم نمی‌توانست برای هیچ باشگاه دیگری به میدان برود تا عملاً تا پایان فصل دور از میادین قرار گیرد. رضایی در ادامه محکومیت خود را به کمیته استیناف ارجاع داد اما حالا یک سایت خبریمدعی شده که این کمیته نیز فسخ قرارداد این بازیکن با تراکتور را غیر قانونی دانسته و حکم کمیته وضعیت در این مورد را تأیید کرده است. 

هر چند چیزی به پایان فصل باقی نمانده اما جالب است بدانید کاوه رضایی در صورت عقد قرارداد جدید هم نمی‌تواند فصل بعد برای هیچ تیمی بازی کند مگر اینکه رضایت باشگاه تراکتور را جلب کند چرا که در صورت شکایت مجدد این باشگاه به کمیته وضعیت، رضایی در خطر محرومیت چند ماهه و پرداخت غرامت به باشگاه تبریزی هم قرار می‌گیرد. البته در این خصوص گفته می‌شود طرفین توافقاتی داشته‌اند و با این حال باید برای مشخص شدن تکلیف نهایی این ماجرا تا آغاز فصل بعدی رقابت‌ها منتظر ماند.

6442