تصمیم یحیی برای بازی مهم پرسپولیس/ اسدبیگی نیمکت‌نشین می‌شود

تصمیم یحیی برای بازی مهم پرسپولیس/ اسدبیگی نیمکت‌نشین می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی-از اردوی سرخپوشان تهرانی خبر می‌رسد که به احتمال زیاد سینا اسدبیگی و محمد عمری دو گلزن این تیم به گل گهر در دیدار رفت، نیمکت نشین خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، دیدار رفت دو تیم گل گهر و پرسپولیس در سیرجان با نتیجه ۲ برصفر درحالی به پایان رسید که دو جوان کم نام و نشان حرف اول و آخر آن را زدند.

سینا اسدبیگی مقابل گل گهر سیرجان یک گل شبیه به گل‌های کریم باقری با شوت سرکش زد. شباهت گل زنی سینا اسدبیگی به شوت‌های کریم باقری. در مقطعی که کریم باقری در پرسپولیس به عنوان‌ هافبک بازی می‌کرد گل‌های محکم که از راه دور با شوت‌های سرکش همراه بود از وی می‌دیدیم و به یاد داریم. سینا اسدبیگی نیز در بازی با گل گهر یک گل کاملا شبیه به گل مربی خود کریم باقری مقابل تیم سیرجانی زده باشد. گلی که می‌تواند بهترین گل زیبای فصل نیز انتخاب شود.

سینا اسدبیگی در تمرینات نیز شوت زنی‌های خوبی داشت. در دیدار رفت دو تیم نیز ضربه برگشت داده شده از کرنر که پله شده بود را سینا اسدبیگی از راه دور با شلیک مهار نشدنی به سمت دروازه محسن فروزان زد. شوتی که راه به دروازه برده و خیال پرسپولیس را بابت برد راحت کرد.

گل دیگر پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان را نیز پدیده این فصل قرمزپوشان یعنی محمد عمری به ثمر رساند تا ثابت کند جوان اول این تیم در فصل جاری است.

سرماخوردگی سینا اسدبیگی و مصدومیت بد موقع محمد عمری از یک طرف و تغییر سیستم ناگهانی و جواب داده یحیی گل محمدی به علاوه درخشش وحید امیری در پست مهاجم سایه این دو جوان پرتلاش را فعلا از ترکیب اصلی پرسپولیس دور کرده است.

هر چند میلاد سرلک از بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر محروم است و این موضوع شاید شانس بازی کردن سینا اسدبیگی را افزایش دهد اما تجربه ثابت کرده که یحیی گل محمدی اهل ریسک کردن روی میلاد سرلک نیست!

همچنین محمد عمری نیز از شانس اندکی برای فیکس شدن در دیدار حذفی برابر گل گهر سیرجان برخوردار است اما در دو بازیکن این بخت را دارد که به عنوان تعویضی وارد زمین شوند.

۹۰۹۸