وقتی خبر فسخ قرارداد کوین یامگا، خنثی و تکذیب شد!

وقتی خبر فسخ قرارداد کوین یامگا، خنثی و تکذیب شد!

پایگاه خبری فوتبالی- از صبح امروز ماجرای کوین یامگا تبدیل به جدیدترین نگرانی هواداران استقلال شده بود.

به گزارش فوتبالی، داستان مهره کلیدی آبی‌ها از یک توییت خبرنگار حوزه استقلال یکی از خبرگزاریها شروع شد که بر اساس آن، یامگا به خاطر عدم دریافت مطالباتش از استقلال، به دنبال فسخ قراردادش است.

بلافاصله این خبر در فضای مجازی منتشر شد که استقلال فقط 48 ساعت برای پرداخت مطالبات این بازیکن فرصت دارد و اگر این اتفاق رخ ندهد، با توجه به بندی که در قرارداد او وجود دارد، این بازیکن می‌تواند 1.4 میلیون یورو از استقلال غرامت بگیرد.

درباره غرامتی که یامگا می‌تواند از استقلال بگیرد، یک روایت دیگر هم منتشر شده و علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق این باشگاه مدعی شده که قرارداد کوین یامگا به گونه‌ای بسته شده که این بازیکن اگر دستمزد خود را به موقع دریافت نکند، می‌تواند با ارائه شکایت، غرامتی 2 میلیون دلاری از باشگاه استقلال بگیرد و قرارداد خود را فسخ کند. 

هنوز چند ساعتی از انتشار این خبرنگذشته بود که حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال خیال هواداران تیمش را راحت و اعلام کرد که از طریق بانک شهر، مطالبات 180 هزار یورویی این بازیکن را پرداخت خواهد کرد.

توضیح فوتبالی: ماجرای تهدید یامگا در حالی کلی سر و صدا کرده که این بازیکن، شایعه فسخ قراردادش را تکذیب کرده است. اینکه این موضوع چه ارتباطی به رقم قرارداد عجیب ایجنت یامگا دارد – باشگاه استقلال باید به ایجنت یامگا، 260 هزار دلار پرداخت کند – سوالی است که احتمالا به زودی جوابش مشخص خواهد شد و به نظر همه تحریک‌ها از سمت مدیر برنامه یامگا بوده و او خط داده تا هم خودش و هم یامگا به پولشان برسند.

1984