وحید امیری: گل دربی کوچکترین مزد خدا به عیسی بود

وحید امیری: گل دربی کوچکترین مزد خدا به عیسی بود

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به تمجید از گلزن این تیم در مصاف با استقلال پرداخت.

به گزارش فوتبالی، وحید امیری که بعد از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در شهرآورد صدم که به صدرنشینی این تیم منجر شد، در حالی که امشب میهمان برنامه فوتبال برتر بود، درباره نتایج این تیم گفت: "این نتایج ما به روح همبستگی درون تیم برمی‌گردد. این روحیه تازگی ندارد و همیشه در پرسپولیس وجود داشته است. اگر یادتان باشد چند سال پیش بازی با پیکان بود که سیدجلال در دقیقه نود به زمین آمد و استارت عجیبی زد. این نشان می‌دهد پرچم پرسپولیس از همه نظر بالاتر از بقیه است و همه برای بالا نگه داشتن این پرچم تلاش می‌کنند."

کاپیتان پرسپولیس با تقدیر از یحیی گل‌محمدی و سایر عوامل این تیم گفت:" کادر فنی دلسوزی داریم، کادر پزشکی و تدارکات هم همیشه برایمان سنگ تمام می‌گذارند. علاوه بر مسائل فنی یک هفته تمرینی خیلی خوب داشتیم. مسائل فنی در حیطه آقای گل محمدی است و اگر دقت کنید در تمام لحظات بازی به اتفاقات اشراف داشت. با توجه به آنالیزی که کرده بودیم می‌دانستیم استقلالی‌ها سرعت انتقال خوبی دارند و معمولا وقتی حریفشان صاحب توپ باشد با توپگیری و استفاده از سرعت بازیکنان سرعتی و تکنیکی که دارند صاحب موقعیت می‌شوند. ما روی این قضیه کار کرده بودیم و توانستیم به هدفمان برسیم."

وی درباره گلزنی عیسی آل‌کثیر در دربی گفت: "یادمان نرود که در برهه‌ای فوتبال روی بد خودش را به عیسی نشان داد. مصدمیت و محرومیت عجیبی را پشت سر گذاشت. در آن برهه عیسی در تنهایی تلاش کرد. به او تبریک می‌گویم. همه شاید همین صحنه گل را دیدند اما پشت این ماجرا یکسال تلاش بی‌وقفه بود و به نظرم این گل کوچکترین مزدی بود که خدا می‌توانست به او بدهد."

امیری در خصوص رقابت جدی با سپاهان در کورس قهرمانی عنوان کرد: "در اکثر بازی‌هایی که سپاهان بازی می‌کند تیم برتر زمین است. آمار هم قدرت این تیم را در تمام خطوط نشان می‌دهد. سبک بازی سپاهان مثل پرسپولیس است و از عقب بازیسازی می‌کنند. فارغ از اینکه رقیب هستیم باید واقعیت را بگویم که امسال سپاهان خیلی عالی بازی کرد. آنها از ما چهار امتیاز و از استقلال شش امتیاز گرفتند و این نشان می‌دهد چه تیم خوبی دارند. گاهی اوقات برخی اتفاقات در مسیر لیگ دخیل هستند و توقفشان مقابل ملوان از همین موارد است."

کاپیتان پرسپولیس در پایان گفت: "از هواداران عزیزمان تقاضا می کنیم به حمایت از ما ادامه دهند. امیدوارم با حمایت آنها به جام قهرمانی برسیم."

6442