طلسم عیسی آل کثیر شکست

طلسم عیسی آل کثیر شکست

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم قرمزها در دومین بازی خود پس از پایان محرومیت، موفق به گلزنی شد.

به گزارش فوتبالی، عیسی آل کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی گذشته مقابل شهرخودرو اولین بازی خود را برای قرمزها بعد از پایان دوران محرومیت شش ماهه انجام می داد علیرغم داشتن یک موقعیت مسلم گلزنی نتوانست از آن استفاده کند تا در بازی مقابل نساجی که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد اولین گل خود را برای پرسپولیس در لیگ برتر به ثمر رساند.

کمال کامیابی‌نیا با نفوذ از میانه زمین به سمت محوطه جریمه نساجی با پاس در عمق امید عالیشاه را صاحب توپ کرد که حرکت سریع و پاس در عرض او به مقابل دروازه خالی نساجی توسط عیسی آل‌کثیر تبدیل به گل شد تا پای مهاجمان پرسپولیس پس از هفته ها به گلزنی باز شود.

آل کثیر بعد از به ثمر رساندن گل دوم پرسپولیس به سمت امید عالیشاه رفت و از پاس گلی که کاپیتان دوم قرمزها به او داد تشکر کرد و دیگر خبری از خوشحالی جنجالی این بازیکن نبود.

با گلزنی آل کثیر به نوعی طلسم گلزنی او و مهاجمان پرسپولیس شکسته شد تا در آستانه لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی به درخشش مهاجمان این تیم امیدوار شود.

آخرین گلی که مهاجمان پرسپولیس به ثمر رسانده بودند به بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان بر می گردد که در آن بازی مهدی عبدی موفق شده بود گل اول قرمزها را به ثمر برساند پس از آن بازی بازیکنان خط حمله این تیم علیرغم موقعیت هایی که در محوطه جریمه نصیب آنها شده بود موفق به گلزنی نشده بودند.

7655