نیوکاسل و زدن سه گل به تاتنهام در کمتر از 10 دقیقه

نیوکاسل و زدن سه گل به تاتنهام در کمتر از 10 دقیقه

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و دوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، نیوکاسل یونایتد و تاتنهام در ورزشگاه سنت جیمز پارک که ورزشگاه خانگی تیم نیوکاسل یونایتد است به مصاف هم رفتند و در این بازی نیوکاسل موفق شد با نتیجه 6 بر 1 به پیروزی برسد و یک برد پر گل را برای خودش ثبت کند.

به گزارش فوتبالی، این بازی تبدیل به یکی از بازی های ماندگار این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس شد چرا که نیوکاسل یونایتد در این بازی تا قبل از دقیقه ده بازی موفق شد سه گل به تاتنهام بزند. گل اول بازی را نیوکاسل در دقیقه 2 توسط جاکوب مورفی به ثمر رساند. گل دوم توسط ژوئلینتون در دقیقه 6 به ثمر رسید و گل سوم را هم جاکوب مورفی در دقیقه 9 به ثمر رساند تا تاتنهام در همان ابتدای کار نسخه اش پیچیده شود.

نیوکاسل همچنان به گلزنی ادامه داد و تا دقیقه 21، پنج گل از حریفش پیش افتاد. گل چهارم نیوکاسل یونایتد را الکساندر ایساک در دقیقه 19 و گل پنجم را هم دوباره الکساندر ایساک در دقیقه 21 به ثمر رساند.

نیوکاسل نیمه اول را با پیروزی پنج بر صفر تمام کرد. در سال 2019 هم در لیگ برتر انگلیس این اتفاق دو بار افتاده بود. یک بار در بازی ساوتهمپتون و لسترسیتی که لستر با 5 گل از حریفش پیش افتاد و یک بار هم در بازی منچسترسیتی و واتفورد که سیتیزن ها با 5 گل از واتفورد پیش افتادند.

1471