تراکتور - پیکان؛ گربه‌سیاه علیه آرزوهای آسیایی!

تراکتور - پیکان؛ گربه‌سیاه علیه آرزوهای آسیایی!

پایگاه خبری فوتبالی - از پنج بازی اخیر برگزار شده تراکتور و پیکان در تبریز، تی‌تی‌ها صرفا یک بار برنده بوده‌اند.

به گزارش فوتبالی، دو تیم تراکتور و پیکان در تاریخ لیگ برتر ۲۳ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که ۱۱ بار پرشورها تیم برتر میدان بوده‌اند، ۷ مرتبه خودروسازان به برتری رسیده‌اند و ۵ بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. هم‌چنین ۴۷ گل در دیدارهای دو تیم به ثبت رسیده که تراکتور با ۲۷ گل زده در برابر ۲۰ گل خورده عملکرد بهتری در این زمینه هم داشته است.

با این حال آمار ثبت شده به میزبانی تبریز هم در نوع خود جالب توجه است. ۱۱ بازی دو تیم در لیگ برتر در تبریز برگزار شده و میزان برد هر دو تیم در این شهر برابر است. تراکتور و پیکان هر کدام ۵ بار موفق به کسب پیروزی شده‌اند و یک بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده تا فیروزه‌ای‌پوشان عملکرد خوبی به عنوان میهمان داشته باشند.

هم‌چنین ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که از پنج بازی آخر برگزار شده در تبریز بین تراکتور و پیکان، تی‌تی‌ها صرفا در یک مسابقه موفق به شکست حریف خود شده‌اند و تیم تهرانی سه دیدار از پنج بازی آخر را با برد پشت سر گذاشته تا مشخص شود این تیم در تبریز به نوعی گربه‌سیاه سرخ‌هاست و پاکو خمز برای زنده نگه داشتن امیدهای کسب سهمیه آسیایی باید بر تیم جوان و چغر مجتبی حسینی غلبه کند.

1997