اولین رکورد جواهر جدید بارسلونا با حضور در لیست ژاوی

اولین رکورد جواهر جدید بارسلونا با حضور در لیست ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - لامینه یامال خودش را برای تاریخ سازی آماده می کند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن جوان لاماسیا هنوز در تیم بزرگسالان بازی نکرده اما با این وجود رکوردشکنی کرده است. او به جوان ترین بازیکن تاریخ تبدیل شده که در لیست بارسلونا قرار می گیرد. لامینه با 15 سال و هشت ماه سن در لیست بارسلونا قرار گرفت و رکورد بازیکنانی نظیر هارونا بابانگیدا و آنسو فاتی که در شانزده سالگی اولین تجربه حضورشان در لیست را داشتند، شکست. یامال برای بازی حساس بارسلونا و اتلتیکو مادرید در لیست تیم ژاوی قرار گرفته است.

یامال به علت جنجال های ناشی از حضورش در لیست تیم زیر 17 سال اسپانیا با محرومیت انضباطی مواجه شده بود اما مشکلات حل شد و این بازیکن حالا فرصتی طلایی برای حضور در لیست تیم بزرگسالان بارسلونا به دست آورده است.

یامال در ماه های اخیر بارها با تیم بزرگسالان بارسلونا تمرین کرده بود و ژاوی در موردش گفته است:" هر بازیکنی که در لیست حضور داشته باشد، شانس بازی کردن دارد. یامال می تواند به ما کمک کند چون استعداد زیادی دارد. شخصیت دارد، پاس اخر را به خوبی می دهد و قدرتمند است. می تواند در باشگاه تاریخ سازی کند. از حضور در لیست هراسی ندارد. برایش خوشحال هستیم. شرایط فوتبالی بسیار خوبی دارد. با او صحبت کردم و خوشحال است."

لامال شماره 41 بارسلونا را به تن می کند و باید دید که آیا فردا شب در مقابل اتلتیکو فرصت بازی پیدا می کند یا نه.

4125