پیش بینی جالب علی علیپور از دربی

پیش بینی جالب علی علیپور از دربی

پایگاه خبری فوتبالی- علی علیپور پیش بینی کرد مصاف هفته بیست و هفتم برای هر دو تیم پرسپولیس و استقلال سخت خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، هر چقدر به شهرآورد حساس هفته بیست و هفتم لیگ برتر نزدیک می‌شویم، گمانه‌زنی‌ها درباره این بازی مهم جدی‌تر می‌شود. قطعا برای هواداران سرخابی شنیدن صحبت‌ها و خاطرات بازیکنان سابق تیم محبوبشان از دربی جذابیت خاص خودش را دارد.

در همین خصوص علی علیپور که امشب میهمان ویدئویی برنامه شب‌های فوتبالی بود، درباره اولین گلی که در سن 18 سالگی به استقلا زد گفت: لیگ چهاردهم بود که اولین بازی فیکسم با دربی همراه شد. خیلی استرس داشتم و این بازی به شدت برایمان مهم بود. چون آن فصل شرایط خوبی در جدول نداشتیم تمام فکر و ذهنمان این بود که لااقل دربی را ببریم. بعد از آن بازی بود که خیلی‌ها به من گفتند همین گل مسیر زندگی‌ات را عوض میکند و واقعا همین اتفاق افتاد.

او که اخیرا اظهار نظری جنجالی درباره دربی 82 مطرح کرده، در پاسخ به این پرسش که "آیا واقعا منتظر یک برد پرگل‌تر بوده" گفت: آن بازی با نتیجه 4 بر 2 به سود پرسپولیس تمام شد. به جرأت می‌توانم بگویم اولین بازی جذابی که تجربه کردم. دقیقه 20 بود و در حالی که دو بر صفر جلو بودیم که روی کرنر برای ما پنالتی شد. قبل زدن ضربه بین مهدی و رامین برای زدن پنالتی بگو مگو شد و اگر طارمی آن توپ را گل می‌کرد قطعا می‌توانستیم تعداد گل‌های زیادی بزنیم و نتیجه‌ای باورنکردنی رقم می‌خورد.

بازیکن سابق پرسپولیس دربی روز یکشنبه را اینطور پیش بینی کرد: به خاطر جنگ قهرمانی و اختلاف یک امتیازی دو تیم، این دربی با همه دربی های قبلی که خودمان هم بازی کردیم متفاوت است. شرایط خیلی سخت است و این باعث می‌شود تیمها با تمام توان حمله نکنند و منتظر اتفاقات باشند. فکر میکنم یک بازی فیزیکی را شاهد باشیم. نتیجه مساوی خواهد شد که احتمالا بدون گل باشد و شاید هم یک بر یک شود.

علی علیپور در پایان با تبریک به امیر قلعه نویی بابت انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی تبریک گفت: امیدوارم مسئولان فدراسیون فرصت لازم برای برنامه ریزی بلند مدت به امیر قلعه نویی بدهند. هنوز با سرمربی تیم ملی نتوانسته‌ام صحبت کنم اما برای ایشان پیام تبریک فرستادم. قطعا باید به مربیان ایرانی برای تیم ملی اعتماد کرد. به شخصه صد در صد توانم را به کار می‌گیریم تا با پوشیدن پیراهن تیم ملی به کشورم خدمت کنم.

6442