جدایی علیپور از ژیل ویسنته؛ لژیونر پرسپولیسی به ایران بر می گردد؟

جدایی علیپور از ژیل ویسنته؛ لژیونر پرسپولیسی به ایران بر می گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام باشگاه ژیل ویسنته علی علیپور رسما از این تیم جدا شد.

به گزارش فوتبالی، علی علیپور مهاجم ایرانی ژیل ویسنته پس از دو فصل پر فراز و نشیب در این تیم، ساعتی پیش رسما از این باشگاه جدا شد. البته از نیم فصل زمزه های جدایی او از باشگاه پرتغالی به گوش می رسید که در نهایت امروز این اتفاق رخ داد و حالا علیپور بازیکن آزاد است.

علی علیپور پس از حضور حدودا 6 ساله در پرسپولیس و پس از کسب چهارمین قهرمانی متوالی با سرخ ها از این تیم جدا شد و راه پرتغال را در پیش گرفت. علیپور کارش در فوتبال پرتغال را با ماریتیمو آغاز کرد و پس از آن هم به ژیل ویسنته پیوست و دو فصل هم در این تیم بازی کرد و حالا امروز پس از چهار فصل، ماجراجویی او در فوتبال پرتغال به پایان رسید.

قبل از اینکه جدایی علی علیپور از ژیل ویسنته قطعی شود، او بارها در مصاحبه های خود از علاقه‌اش برای بازگشت به ایران و پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس خبر داده بود و به نظر می رسد مذاکراتی هم بین او و باشگاه پرسپولیس صورت گرفته است، اما باید نظر نهایی را کادرفنی پرسپولیس بدهد.

پیش از این خبرهایی مبنی بر مخالفت کادرفنی پرسپولیس با جذب علیپور توسط رسانه ها منتشر شده بود که باید دید در نهایت علی علیپور موفق می شود یک بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن کند یا با مخالفت کادرفنی پرسپولیس، مجبور می شود مقصد دیگری را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کند.

2636