عکس؛ لحظه‌ای که مگوایر درخواست پاس کرد و موجب گل خوردن تیمش شد

عکس؛ لحظه‌ای که مگوایر درخواست پاس کرد و موجب گل خوردن تیمش شد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ اروپا، منچستر یونایتد و سویا در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان که ورزشگاه خانگی تیم سویا است به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی سویا موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا شود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی هری مگوایر، مدافع منچستر یونایتد عملکرد بسیار ضعیف و بحث برانگیزی داشت. روی گل اولی که منچستر یونایتد دریافت کرد، هری مگوایر به طور مستقیم مقصر بود. در حالی که مگوایر بین سه بازیکن سویا احاطه شده بود و آن ها در حال نزدیک شدن به او بودند، از داوید دخیا تقاضای پاس کرد و دخیا به مگوایر پاس داد و هری مگوایر توپ را مقابل اریک لاملا لو داد و در نهایت لاملا توپ را به یوسف النصیری رساند و دروازه منچستر یونایتد در همان دقیقه 8 بازی باز شد.

البته برخی ها روی این صحنه داوید دخیا را مقصر می دانند و معتقد هستند که دخیا روی این صحنه باید به زیر توپ می زده است و نباید به هری مگوایر پاس می داده است اما عملکرد مگوایر در این دیدار به قدری ضعیف بود که هدف اصلی انتقاد ها قرار گرفته است.

1471