اعلام ظرفیت ورزشگاه آزادی برای دربی/ اعتراض سریع استقلالی‌ها و پاسخ قنبرزاده

اعلام ظرفیت ورزشگاه آزادی برای دربی/ اعتراض سریع استقلالی‌ها و پاسخ قنبرزاده

پایگاه خبری فوتبالی- نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال شرایط برگزاری دربی تهران را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، بی شک حساس ترین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر دربی پایتخت خواهد بود. دیداری که با توجه به شرایط کورس قهرمانی نتیجه آن برای هر سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان اهمیت بالایی دارد.

برای اطلاع هواداران از ظرفیت در نظر گرفته شده برای این بازی، منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال که به صورت ویدئویی میهمان برنامه فوتبال برتر بود، توضیح داد:" ورزشگاه آزادی مشکلاتی دارد و به همین دلیل متاسفانه از ظرفیت کامل آن نمی‌توان استفاده کرد. آنچه در جلسه امروز و بر اساس تصمیم مسئولان فنی ورزشگاه ازادی گرفته شده، این بازی در حضور 15 هزار هوادار برگزار خواهد شد. ظرفیت حال حاضر ورزشگاه آزادی 19 هزار نفر است و بر این اساس قرار شد 15 هزار هوادار این بازی را از نزدیک ببینند."

او درباره ظرفیت در نظر گرفته برای هر تیم گفت: "پرسپولیس میزبان این بازی است و قاعدتا باید شرایط میزبانی رعایت شود ولی این موضوع هنوز مشخص نیست. اگر تغییری حاصل شود اطلاع رسانی خواهد شد. نکته‌ای که هست جا دارد از هواداران تقاضا دارم بدون بلیت هیچکس به ورزشگاه نیاید و قطعا افراد ورود بلیت امکان ورود به ورزشگاه نخواهند داشت."

لحظاتی پس از این اظهارات نایب رئیس فدراسیون فوتبال، استقلالی‌ها در فضای مجازی با اشاره به ظرفیت 50 – 50 ورزشگاه در تمام دربی‌های قبلی، مخالفت خود با لحاظ شرایط میزبانی برای پرسپولیس را اعلام کردند. این موضوع روی آنتن زنده شبکه سه مطرح شد و قنبرزاده در پاسخ گفت: "به طور دقیق یادم نیست در جلسه امروز در این خصوص چه تصمیمی گرفته شده است و بهتر است اطلاعات دقیق اعلام شود."

منصور قنبرزاده در خصوص ساعت برگزاری بازی نیز یادآور شد:" تا به این لحظه قرار است طبق اعلام قبلی سازمان لیگ بازی در ساعت 17:30 انجام شود. در این باره تماس هایی با مسئولان ذیربط داشتم که اگر نظر دیگری دارند و موردی هست تا قبل از روزهای منتهی به دربی اعلام شود که فعلا چیزی اعلام نشده است."

وی در پایان گفت:" ستادی در سازمان لیگ تشکیل دادیم تا تمام موارد مربوط به بازی را تحت نظر داشته باشیم. این بازی شرایط خاصی دارد و سه تیم در کورس قهرمانی هستند. ما این حساسیت را درک کردیم و تلاش می‌کنیم بازی به بهترین شکل انجام شود."

6442