ادعای روزنامه دولت؛ خداحافظی قدوس از تیم ملی

ادعای روزنامه دولت؛ خداحافظی قدوس از تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا هافبک ایرانی برنتفورد به دوران حضور خود در تیم ملی پایان داده است؟

به گزارش فوتبالی، اولین فهرست امیر قلعه‌نویی در بازگشت به نیمکت تیم ملی، چند ابهام داشت.

از غیبت مهدی قایدی و کریم انصاری‌فرد گرفته تا نبود نام سامان قدوس در بین دعوت شده‌ها. البته قلعه‌نویی اعلام کرد که قدوس از او خواسته که در این مقطع، درخواست کرده که کنار تیم باشگاهی‌اش باشد منتهی حالا اخبار عجیبی درباره این بازیکن منتشر شده است.

قدوس در یک دوراهی سخت بین کشور محل تولد و کشوری که در آن بزرگ شده بود، سرزمین پدری را انتخاب کرد اما در زمان قطعی ‌شدن این تصمیم، هرگز انتظار نداشت که در تیم ملی ایران به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شود.

قدوس در سه تورنمنت بزرگ، تیم ملی را همراهی کرده است. دو جام جهانی و یک جام ملتها که البته سامان در هیچکدام از آنها فرصت چندانی برای خودنمایی و بازی پیدا نکرد.

قدوس در جام جهانی 2022، تنها در نیمه دوم بازی با امریکا با تشخیص کادرفنی وارد ترکیب تیم ملی شد و گویا موقعیتی که در آن بازی خراب کرد، باعث شده که کارلوس کی‌روش سرمربی وقت تیم ملی، از او انتقاد کند.

قدوس که از زمان حضور در تیم ملی در مجموع 33 بار پیراهن تیم ملی ایران را پوشیده، روی هم 1443 دقیقه برای تیم ملی بازی کرده و حالا شایعات عجیبی درباره آینده او به گوش می‌رسد.

روزنامه ایران‌ورزشی ارگان ورزشی دولت در شماره امروزش مدعی شده که هافبک برنتفورد، پس از غیبت در فیفا دی ماه مارچ، در اردوی آینده تیم ملی که خرداد ماه برگزار خواهد شد هم شرکت نخواهد کرد تا به نوعی شایعات خداحافظی او از تیم ملی رنگ و بوی واقعی‌تری به خود بگیرد.

تیم ملی برای حضور در رقابتهای کافا خردادماه به بیشکک قرقیزستان می رود.

7655