واکنش عجیب سرمربی تراکتور به یک سوال؛ احمقانه است!

واکنش عجیب سرمربی تراکتور به یک سوال؛ احمقانه است!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از بازی خود با یک سوال مواجه شد و عکس العمل عججیبی هم به این سوال داشت. 

به‌ گزارش فوتبالی، نشست خبری پاکو خمز پس از بازی با ملوان درحالی برگزار شد که خبرنگاران اهل انزلی به شدت بابت پنالتی اعلامی داور ناراحت و عصبی بوده و اعتقاد داشتند این تصمیم داور صحیح نبوده است.

در همین راستا سوالی از پاکو خمز راجع به صحنه پنالتی پرسیده شد که مرد اسپانیایی با هوشیاری تمام سعی کرد از پاسخ به آن طفره رود و البته اعلام کرد که تراکتور هم بابت اتمام زودهنگام بازی از داوری ناراحت است ولی او ترجیح می‌دهد راجع به عملکرد قاضی میدان صحبتی نکند.

اما عجیب‌ترین سوال ممکن هم از او خمز طرح شد. جایی که یکی از خبرنگاران شهر انزلی که مشخص بود زیاد از هوشنگ نصیرزاده خوشش نمی آید، از پاکو پرسید که آیا حرفه ای است یک کارشناس داوری، مدیرعامل موفقی باشد؟  آیا این موضوع شائبه‌ای ایجاد نمی‌کند؟

درحالی که مدیررسانه تراکتور می‌خواست به این سوال باتوجه به بی‌ربط بودن آن به بازی پاسخ داده نشود، مترجم پاکو به سرعت صحبتهای خبرنگار را به او منتقل کرد که عصبانیت سرمربی تراکتور را در پی داشت. خمز ابتدا با حرکت دست خود نشان داد که اصلا از سوال طرح شده خوشش نیامده و درحالی که می‌خواست جوابی به این سوال ندهد، نتوانست خود را کنترل کند و گفت: "این چیزهای احمقانه‌ای است که هیچ سند و مدرکی ندارد و من جواب نمی‌دهم. اگر سند و مدرکی دارید، به ما نشان دهید تا من راجع به آن صحبت کنم. سندی که ندارید؟ پس چیزی نگویید."

بعد با حالت اشاره به لبهایش نشان داد که آن خبرنگار دهانش را ببندد، بهتر است!

1997