خرید تابستانی بایرن مونیخ که به یک ناکامی بزرگ تبدیل شد

خرید تابستانی بایرن مونیخ که به یک ناکامی بزرگ تبدیل شد

پایگاه خبری فوتبالی - حتی بدبین ترین افراد هم تصور چنین فصل ناامیدکنده ای را برای رایان گراونبرخ نداشتند.

به گزارش فوتبالی، هافبک هلندی 10 ماه پیش از آژاکس به بایرن مونیخ ملحق شد اما در این فصل کلا چهار بار در ترکیب اصلی قرار گرفته است. در حقیقت او در 39 بازی فصل آماده بوده و مشکل چندانی در زمینه مصدومیت ها نداشته اما ناگلسمن و توخل روی او حساب نمی کنند.

گراونبرخ به نفر شماره 21 بایرن مونیخ از نظر میزان دقایق تبدیل است و بازیکنانی نظیر سابیتزر، گورتسکا و کیمیش جلوتر از او مورد استفاده قرار گرفتند. نیمکت نشینی گراونبرخ باعث شد تا شانس حضور در لیست تیم ملی هلند برای جام جهانی را از دست بدهد و کومان نیز او را در اولین لیستش برای نارنجی پوشان قرار نداد.

گراونبرخ در آژاکس خود را به عنوان بازیکنی سرعتی ثابت کرده بود هر چند که گلزن نبود و در 103 بازی خود برای تیم هلندی فقط دوازده گل زده بود. با این وجود فصل دشوار بایرن مونیخ با رقابت سخت در بوندسلیگا باعث شد تا گراونبرخ شانس حضور در زمین و تجربه اندوزی را پیدا نکند.

گراونبرخ به زودی 21 ساله می شود و با شرایط کنونی احتمال جدایی او از بایرن مونیخ هم کم نیست. تیمن هایی نظیر آرسنال و لیورپول شرایط او را دنبال می کنند و توخل باید در موردش تصمیم نهایی را بگیرد.  توخل در چهار بازی از این بازیکن فقط در هفده دقیقه استفاده کرده است.

4125