فتح‌الله‌زاده روی آنتن زنده: منتظر استعفای قربان‌زاده هستم!

فتح‌الله‌زاده روی آنتن زنده: منتظر استعفای قربان‌زاده هستم!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل استقلال مدعی است قربان‌زاده به اشتباه او را به برداشت چک‌ها از حساب باشگاه به جای واریز آن متهم کرده است.

به گزارش فوتبالی، پس از مناظره جنجالی هفته قبل علی فتح‌الله‌زاده و حسین قربان‌زاده و با بیانیه‌هایی که در این فاصله از سوی سازمان خصوصی‌سازی منتشر شد، مدیرعامل آبی‌ها برای پاسخگویی روی خط برنامه فوتبال برتر امشب آمد. او که برای سومین بار از سمتش در پخش زنده استعفا می‌داد، در بخشی از صحبت‌هایش به ادعای هفته قبل قربان‌زاده و قولی که داده بود پرداخت.

فتح‌الله‌زاده با فلش‌بک به مناظره هفته قبل خود با رئیس سازمان خصوصی‌سازی،  گفت: "مگر آقای قربان‌زاده در برنامه هفته قبل نگفت که فتح‌الله‌زاده 1 میلیارد تومان گرفته است؟ او دقیقا گفت 1 میلیارد تومان برای 4 چک گرفته‌ای و اگر این مبلغ را بابت این چهار چک نگرفته باشی، فردا استعفا می‌دهم."

مدیرعامل استقلال با بیان اینکه منتظر استعفای قربان‌زاده هستم، افزود: "آن پول را واریز کرده‌ام نه اینکه برداشت کنم و ایشان اشتباه می‌گوید. این موضوع را به یک کارشناس اقتصادی هم نشان دهید تا ببینید حرف من را تأیید می‌کند یا نه؟ وقتی در روز روشن و در تلویزیون چیزی که واریز کرده‌ام را می‌گوید برداشت کرده‌ام، آیا منصفانه است؟  در ضمن چک نه برای آن چهار بازیکن بلکه برای آقای سیامکی بوده که به باشگاه کمک کرده است. وقتی دروغ می‌گویند چگونه از خودم دفاع کنم؟"

در حالی که می‌شود با تقریب خوبی ادعا کرد که مدیرعامل استقلال به قول هفته قبل خود عمل کرده و از سمتش استعفا داده است، باید دید آیا رئیس سازمان خصوصی‌سازی هم سر عهدی که روی آنتن زنده داده بود می‌ماند یا نه؟ البته نباید فراموش کرد که این صحبت‌های ادعای فتح‌الله‌زاده است و باید منتظر واکنش قربان‌زاده به آن در روزهای آینده هم باشیم."

2509