فتح‌ا‌‌لله‌زاده در واکنش به بیانیه جدید سازمان خصوصی سازی: 5 میلیارد را نمی‌دهم!

فتح‌ا‌‌لله‌زاده در واکنش به بیانیه جدید سازمان خصوصی سازی: 5 میلیارد را نمی‌دهم!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل استقلال نسبت به بیانیه دوم سازمان خصوصی واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش فوتبالی، با وجود اینکه در دومین بیانیه سازمان خصوصی پیرامون مسائل مالی باشگاه استقلال به مهلت خواهی علی فتح‌الله‌زاده برای بازگرداندن وجه چک 5 میلیارد تومانی و البته موافقت سازمان خصوصی سازی با این درخواست اشاره شد، به نظر می‌رسد قرار نیست چنین اتفاقی رقم بخورد.

مدیرعامل استقلال که به صورت تلفنی با برنامه فوتبال برتر گفتگو کرد، در واکنش به بیانیه امشب سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه « بابت بی اخلاقی‌ها متاسفم»، گفت: سازمان خصوصی سازی در جایگاه قضاوت نیست و با رفتاری که اخیرا از خود نشان داده تمام شرایط مدیریتی باشگاه استقلال را به هم ریخته است. آنها اعتماد را از روی نام باشگاه استقلال برداشتند و کاری کردند که هیچکس حاضر نیست به ما پولی قرض بدهد.

وی در توضیح این موضوع که چرا یکسری مدارک را برای فوتبال برتر ارسال نکرده نیز افزود: دوستان در سازمان خصوصی سازی عصر امروز مرا صدا زدند و گفتند قرار است تفاهم کنیم. چیزی را نوشتیم و امضا کردیم. بعد از جلسه گفتند آقای قربان‌زاده این توافق را قبول ندارد و بعد هم بیانیه دادند. دوستان اگر با من مشکل دارند چرا باشگاه استقلال را خراب می‌کنند.

فتح‌الله‌زاده درباره نامه‌ای که در آن از بازگرداندن مبلغ 5 میلیارد تومان تا 31 فروردین صحبت شده بود، توضیح داد: زمان مدیران قبلی چند بازیکن با مراجعه به باشگاه گفته‌اند چک را گم کرده‌اند و مدیران وقت بدون آنکه چک را دریافت کنند به بازیکن پول داده‌اند و در زمان مدیریت بنده از آنها چک گرفتیم و به آنها پول دادیم که این دقیقا محل اختلاف است. حال اینکه ما افراد دیگر اشتباه کرده اند یا ما اشتباه کرده ایم تشخیص آن با مراجع قضایی است. من به خاطر نشان دادن حسن نیست خودم قبول کردم چک تضمینی بدهم تا دست از سر باشگاه بردارند. حالا هم شکایت میکنم تا مشخص بشود من تخلف کرده‌ام یا افراد دیگر.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که "تا 31 فروردین پول را برمی‌گرداند یا خیر؟" عنوان کرد: این کار را نمیکنم چرا که با سازمان خصوصی سازی برای تفاهم توافق کردیم اما آنها زیر این حرف زدند و بیانیه دادند. من هم پول را نمی‌دهم تا مراجع قضایی همه چیز را مشخص کنند.

6442