هشداری که مدیر شاختار به چلسی در مورد مودریک داده بود

هشداری که مدیر شاختار به چلسی در مورد مودریک داده بود

پایگاه خبری فوتبالی - سرگی پالکین مدیر اجرایی شاختار دونتسک گفت که پیش از آن که چلسی خرید میخایلو مودریک را نهایی کند، به مدیران تیم لندنی در مورد این مهاجم اوکراینی هشدار داده بود.

به گزارش فوتبالی، مودریک 22 میلیونی با 75 میلیون یورو نقد به علاوه پاداش بر اساس عملکرد از شاختار راهی چلسی شد اما هنوز نتوانسته خودش را در ترکیب تیم انگلیسی جا بیاندازد. در حقیقت این بازیکن در 9 بازی خود در لیگ انگلیس فقط یک پاس گل داشته و عملکرد مطلوبی نداشته است. به نظر می رسد که میخایلو به زمان بیشتری نیاز دارد تا با لیگی آشنا شود که سطح بسیار بالاتری نسبت به  فوتبال اوکراین دارد.

چلسی در این فصل با چهار مربی مختلف فعالیت کرده است و اخیرا نیز با حضور لمپارد در مقابل ولورهمپتون شکست خورده است. مودریک شب گذشته فقط 23 دقیقه بازی کرد و هواداران چلسی نسبت به او نگران هستند. حالا سرگی پالکین در مورد عملکرد این بازیکن گفته است:" یک هفته پیش میخایلو را در لندن ملاقات کردم. از همه چیز راضی است و سخت تلاش می کند تا بهترین عملکرد را داشته باشد. در همان ابتدا به مدیران چلسی گفته بودم که صاحب یک الماس واقعی خواهند شد اما باید خیلی خیلی صبور باشند. باید به این پسر زمان بدهند و او  چیزهای زیادی برای ارائه خواهد داشت. صد در صد مطمئنم که جامهای زیادی را در چلسی در آینده کسب خواهد کرد. او پسر بسیار بسیار بی نظیری است که توانایی ها فنی غیرقابل باوری دارد. در 20 سال در شاختار بازیکنان زیادی دیدم که از نظر حرفه ای و سختکوشی هیچ بازیکنی را شبیه مودریک ندیده ام."

4125