مثلث دوست‌داشتنی تراکتور

مثلث دوست‌داشتنی تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی- مثلث خارجی‌های تراکتور نقش تاثیرگذاری در برتری پرشورها مقابل سپاهان داشتند.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در این فصل ویژگی‌های مثبت زیادی دارد اما یکی از جالب‌توجه‌ترین نکات در مورد این تیم، سه بازیکن خارجی در خط میانی‌اش هستند. 

در مرکز زمین، گوستاوو واگنین و صفا هادی دیده می‌شوند و جلوتر از آنها ریکاردو آلوز حضور دارد که اتفاقا گل تراکتور در این بازی حساس هم به کمک همین خارجی‌ها به دست آمد. ریکاردو با یک پاس تماشایی گوستاوو را صاحب توپ کرد و واگنین توانست برای تیمش پنالتی بگیرد. البته که این اولین باری نیست که همکاری آلوز و واگنین، به نفع تراکتور بوده و جلوی هوادار هم واگنین روی پاس آلوز موفق به گلزنی شد. 

گوستاوو، در بین بازیکنان خارجی تراکتور بهترین بازیکن تیمش برابر سپاهان بود و علاوه بر این‌که یک پنالتی برای تراکتور گرفت، یک‌‌بار هم با یک ضربه تماشایی، تیر دروازه پیام نیازمند را لرزاند.

خارجی‌های تراکتور ، خریدهای بسیار خوبی برای تی‌تی‌ها بوده‌اند، هر سه بازیکن اولین فصل حضورشان در فوتبال ایران را سپری می‌کنند اما بسیار خوب توانسته‌اند در فوتبال تبریز و ترکیب تیمی تراکتور جا بیفتند. در زمینه درخشش مهره‌های خارجی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر، تراکتور سرآمد بوده و به خوبی توانسته از این نفرات در ترکیب تیمش استفاده کند. نفراتی که موجب شده‌اند تیم تبریزی صاحب یکی از بهترین خطوط هافبک رقابت‌های این فصل لیگ برتر شود.

تراکتور شاید این فصل نتواند سهمیه آسیایی را کسب کند اما امیدوار است با حضور بازیکنان خارجی با کیفیتی که در اختیار دارد و دیگر بازیکنان مورد نظر خمز، فصل آینده مدعی جدی قهرمانی باشد. البته خدا را چه دیدید، شاید آنها توانستند سهمیه آسیایی هم بگیرند!

7655