خطر استراماچونی فعلا برطرف شد

خطر استراماچونی فعلا برطرف شد

پایگاه خبری فوتبالی- در روزهایی که مدام اخبار تلخ درباره باشگاه استقلال به گوش می‌رسد، هواداران این تیم امروز خبر خوشی را شنیدند.

به گزارش فوتبالی، بعد از آنکه استقلال نتوانست تا 10 فروردین مشکل بدهی‌های خارجی‌اش را حل کند تا در آستانه حذف از فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد، این بحث مطرح شد که آبی‌ها نهایتا تا آخر فروردین فرصت دارند که مطالبات آندره‌آ استراماچونی را پرداخت کنند و اگر این اتفاق رخ ندهد، باید باشگاه استقلال منتظر اعمال جرایم جدیدی برای این تیم باشد.

در چنین شرایطی، مدیر روابط بین الملل باشگاه استقلال در گفت و گو با رسانه این باشگاه، خبر خوبی برای هواداران تیمش داشته است.

حامد افضلی در این باره گفته است:"بر اساس قوانین فیفا که به صراحت هم اعلام شده، طبق رای فیفا، باشگاه باید تا ۳۰ روز مطالبات سرمربی پیشین خود را پرداخت کند اما در صورتی که یکی از طرفین پرونده درخواست گرندز رای یا جزییات پرونده را داشته باشد، زمان پرداخت پول تا زمان اعلام جزییات رای به تعویق می‌افتد. باشگاه استقلال دوم فروردین و پس از اعلام رای پرونده استراماچونی، درخواست گرندز پرونده را داده و با توجه به اینکه هنوز گرندز رای اعلام نشده، مهلت بیشتری برای پرداخت این پول وجود دارد و اعلام تاریخ نهایی ۳۱ فروردین، درست نیست."

توضیح فوتبالی: البته قبل از آنکه باشگاه استقلال، این خبر را به صورت قطعی اعلام کند، یکی از سایتهای خبری باعث خوشحالی هواداران استقلال شده بود. نکته جالب اینکه آبی‌ها هنوز کورسوی امیدی برای حذف نشدن از آسیا دارند و به همین دلیل، در تلاشند تا در صورت امکان، مشکلات حضور در آسیا را تا حد امکان، برطرف کنند.

گویا مدیران استقلال در اتفاقی فوق‌العاده عجیب، فراموش کرده بودند که مدارک لازم را طبق مهلت تعیین شده تا سی‌ام فروردین ماه در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای بارگذاری کنند و تازه استارت این قضیه را زده‌اند و تا این لحظه، نزدیک به 300 صفحه از مدارک باشگاه استقلال، در سامانه، آپلود شده است تا همچنان شانس خود را برای گرفتن مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا امتحان کنند.

1984