سوژه روز/ ساپینتو به سبک آلوز، به ستاره خارجی آلومینیوم پیشنهاد داد

سوژه روز/ ساپینتو به سبک آلوز، به ستاره خارجی آلومینیوم پیشنهاد داد

پایگاه خبری فوتبالی – به نظر می‌رسد سرمربی استقلال علاقه ویژه‌ای به مذاکره با بازیکنان مورد نظرش در طول فصل برای فصل آینده استقلال دارد.

به گزارش فوتبالی، امروز یکی از خبرگزاری‌ها مدعی شده که در حاشیه بازی دیشب آلومینیوم و استقلال، اتفاق قابل توجهی رخ داده است.

بر طبق این خبر، ریکاردو ساپینتو در حین بازی به هانسل زاپاتا پیشنهاد داده تا برای فصل آینده به استقلال بپیوندد. شنیده می‌شود زاپاتا این مسئله را به اطلاع مدیران باشگاه آلومینیوم رسانده است و باید دید واکنش این باشگاه به اقدام ساپینتو چیست.

البته که این اولین باری نیست که ساپینتو چنین کاری می‌کند و قطعا خاطرتان هست که در بازی جنجالی استقلال و تراکتور در جام حذفی، بعد از آنکه سرمربی استقلال و ریکاردو آلوز با هم درگیری لفظی پیدا کردند، این خبر مطرح شد که سرمربی آبی‌ها در حین رفتن به رختکن با هموطنش صحبت کرده و به او پیشنهاد حضور در استقلال را داده است. آلوز هم علیرغم اخبار زیادی که درباره حضور او در استقلال منتشر شده بود، هر چند دوست داشت به استقلال برود، اما در نهایت و با اصرار مدیران باشگاه تراکتور، تصمیم گرفت در تراکتور بماند و قراردادش را با این تیم سه فصل تمدید کند. البته در این ماجرا، بسیاری فتح الله زاده را مقصر دانستند چرا که او مذاکرات با ریکاردو را رسانه ای کرد. منتقدان فتح الله زاده معتقد بودند که با توجه به بسته بودن پنجره استقلال، این باشگاه نمی توانست نه تنها با ریکاردو، بلکه با هیچ بازیکن دیگری قرارداد ببندد و کاری که فتح الله زاده کرد باعث شد تا تراکتور با ریکاردو آلوز،سه فصل دیگر تمدید کند. حالا باید دید قرارداد زاپاتا هم با آلومینیوم تمدید خواهد شد یا نه.

2636