خشم هواداران سپاهان از اکرمی؛ به داوری باختیم!

خشم هواداران سپاهان از اکرمی؛ به داوری باختیم!

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهانی‌ها معتقدند اشتباهات داوری باعث شده این تیم با دست خالی تبریز را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته سپاهان در تبریز مغلوب تراکتور شد تا تنور رقابت در بالای جدول دوباره داغ شود. تک گل تراکتوری‌ها را رضا اسدی از روی نقطه پنالتی به تور دروازه نیازمند چسباند و تی‌تی‌ها را برنده مصافی کرد که کم حاشیه نبود.

بعد از آنکه تراکتور در اواسط نیمه دوم از حریف پیش افتاد، سپاهانی‌ها چند موقعیت نصفه و نیمه را پایه‌ریزی کردند که حاصل آن، دو صحنه مشکوک به پنالتی بود. البته حسن اکرمی در هر دو صحنه ادامه بازی را اعلام کرد و علیرغم اعتراض شدید بازیکنان سپاهان، اعتقادی به پنالتی نداشت.

ابتدا در دقیقه 73 شهریار مغانلو که قصد نفوذ به هجده‌قدم تراکتور را داشت، با تکل ابوالفضل رزاق‌پور نقش بر زمین شد که داور ضربه دروازه اعلام کرد. دقایقی بعد هم زمانی که مغانلو قصد کنترل پاس هوایی ارسالی را درون محوطه تراکتور داشت، توپ به دستان محمد حسینی برخورد کرد که این صحنه از چشم اکرمی و کمکش، مخفی ماند یا حداقل، اعتقادی به خطای هند نداشت.

ویدیوی باشگاه سپاهان درباره اشتباهات داوری بازی با تراکتور

با این همه هواداران سپاهان به شدت نسبت به تصمیم داوری معترض بودند و تیم داوری، مقصر اصلی باخت‌شان در تبریز می‌دانستند. حتی محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان با تبلتی در دست، برای نشان دادن صحنه‌ها و نظر کارشناسان بعد از پایان مسابقه به اتاق داوران رفت. باشگاه سپاهان شبانه هم بیانیه‌ای صادر کرد و به داوری دیدار با تراکتور معترض شد.

2509