غافلگیر شدن نراتزوری در دقیقه 90

غافلگیر شدن نراتزوری در دقیقه 90

پایگاه خبری فوتبالی -اینتر در یک بازی خارج از خانه مقابل سالرنیتانا با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا فرصت صعود موقتی به رده سوم را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، در آغاز هفته بیست و نهم سری آ ایتالیا، تیم‌های سالرنیتانا و اینتر از ساعت 18:30 به وقت تهران در استادیوم آریچی مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می‌گذاشتند که اینتر با 50 امتیاز در رده چهارم و سالرنیتانا با 28 امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار داشتند. اینتر در پنج بازی گذشته خود در تمامی رقابت‌ها نتوانسته طعم پیروزی را بچشد و سیمونه اینزاگی اصلاً دوست نداشت تا از کورس سهمیه جا بماند. 

در نیمه اول اینتر خیلی زود میزبان را سورپرایز کرد و روبین گوسنس در دقیقه 6 با پاس گل روملو لوکاکو، دروازه سالرنیتانا را باز کرد.بعد از این گل، نراتزوری باز هم فرصت گل زدن و افزایش اختلاف را داشت، اما مهاجمان این تیم در زدن ضربات آخر بی دقت بودند تا نیمه اول با همان یک اختلاف گل به پایان برسد. 

در نیمه دوم، سالرنیتانا کمی جلو کشید و موقعیت‌های خوبی خلق کرد. در حالی که همگی فکر می کردند بازی با پیروزی اینتر به پایان خواهد رسید، کاندروا در دقیقه 90 بازی را به تساوی کشاند تا دو امتیاز ارزشمند از دست نراتزوری خارج شود. 

4416