جنجال در فوتبال هلند؛ خروج آژاکس از زمین پس از پرتاب فندک!

جنجال در فوتبال هلند؛ خروج آژاکس از زمین پس از پرتاب فندک!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیهای آژاکس و فاینورد همیشه بازیهای پرتنشی هستند اما بازی روز چهارشنبه در نیمه نهایی جام حذفی هلند با جنجال ویژه ای همراه شد.

به گزارش فوتبالی، پرتاب فندک از سوی هواداران باعث شد تا سر کلاسن بازیکن آژاکس خونین شود. هافبک هلندی دچار شکاف از ناحیه سر شد و بدین ترتیب آژاکس تصمیم گرفت که زمین را ترک کند. در تصاویر آهسته مشخص شد که چندین فندک به درون زمین پرتاب شده است. در آن لحظه آژاکس با نتیجه دو بر یک پیش بود که داور تصمیم گرفت که بازی را به مدت حداقل پانزده دقیقه متوقف کند. مقامات در این زمان سعی کردند که بازی از سر گرفته شود اما تلاش آنها نتیجه بخش نبود.

پرتاب فندک در زمانی رخ داد که بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند که کوکو و تادیچ بازیکنان دو تیم در این درگیری حضور داشتند. در این بازی بازیکنان فاینورد تکل های خشنی روی پای تادیچ زدند و بازیکن صربستانی چندین بار پس از تکل ها با کمک داوران وارد زمین شد. هواداران فاینورد در این بازی چندین بار مواد آتش زا به درون زمین پرتاب کردند. 

درگیری های همیشگی هواداران فاینورد و آژاکس باعث شده است تا مقامات تصمیم بگیرند که هواداران تیم مهمان در بازیهای رو در روی دو تیم به ورزشگاه نیایند و بدین ترتیب هواداران فاینورد مسئول اصلی اتفاقات پیش امده هستند.

4125