حواشی انتقال حسین‌زاده به شارلوا از زبان خودش

حواشی انتقال حسین‌زاده به شارلوا از زبان خودش

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق استقلال حرف‌های دیشب مدیرعامل استقلال درباره انتقالش به باشگاه بلژیکی را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، پس از درخشش فصل قبل امیرحسین حسین‌زاده و قهرمانی با استقلال، او تصمیم گرفت فوتبالش را در اروپا پیگیری کند. حسین‌زاده راهی شارلوا شد اما در ابتدای حضورش در این باشگاه بلژیکی با استقلال به مشکل خورد. حواشی زیادی در خصوص انتقال این پدیده جوان از دوران آجرلو وجود داشت و حتی به مناظره پرحاشیه دیشب فوتبال برتر هم کشیده شد.

در شرایطی که باشگاه بلژیکی ملزم بوده 250 هزار دلار بابت رضایت‌نامه به استقلال بپردازد، علی فتح‌الله‌زاده مدعی است این پول کامل به حساب باشگاه ننشسته است! حسین‌زاده که میهمان ویدیویی شب‌های فوتبالی بود اما روایت دیگری از ماجرای انتقالش به شارلوا دارد. او می‌گوید: "اوایل فصل به مشکل برخورده بودیم و باشگاه استقلال شماره حساب نمی‌داد که بخواهیم پول را جابه‌جا کنیم. پول از باشگاه شارلوا خارج شده اما اولین باری است که می‌شنوم کامل نرسیده. ITC که فعال شده نشان می‌دهد پول به حساب استقلال نشسته و آن را تایید کرده‌اند."

حسین‌زاده در ادامه هم اشاره کرد که استقلال حدود 2 هفته علیرغم که آن شارلوا پول را انتقال داده بوده، ITC او را فعال نمی‌کرده است. او تصریح کرد: "هر روز با آقای آجرلو تماس می‌گرفتم که پول به حساب استقلال خواهد نشست و اگر می‌شود ITC من را فعل کنید تا بتوانم بازی کنم اما قبول نمی‌کرد. آجرلو تماس و پیام‌هایم را هم جواب نمی‌داد و در آخر مجبور شدیم از طریق فیفا آی‌تی‌سی را فعال کنیم."


2509