قربان‌زاده: اسناد تایید شد، فتح‌الله‌زاده باید ۵ میلیارد را برگرداند

قربان‌زاده: اسناد تایید شد، فتح‌الله‌زاده باید ۵ میلیارد را برگرداند

پایگاه خبری فوتبالی - حسین قربان‌زاده امروز درباره پس دادن 5 میلیارد از سوی فتح‌الله‌زاده گفت: من که از اول هم به قطعیت رسیده بودم چون صد درصد موضوع را به لحاظ مالی چک کرده بودم. ما هم در شان و جایگاهی که هستیم تا وقتی اطمینان پیدا نکنیم اجازه انتقال در سطح عمومی نداریم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرآنلاین، قربان زاده در ادامه صحبتها و ادعاهایش گفته است:" مطابق پیش‌بینی‌ها همان نکته‌ای که عرض کردم از آن سه نفری که اسمشان مطرح شد یعنی فرهاد مجیدی، امیرحسین صادقی و حنیف عمران‌زاده چک‌هایی دست آقای فتح‌الله‌زاده بود که حتما باید پانچ و در باشگاه بایگانی می‌شد، از دوره قبل در دست ایشان بوده است. در مورد اینکه همان دفعه اول این چک‌ها پرداخت شده هم تردید داریم."

قربان زاده ادامه داده است:" پس تمام این مواردی که دیشب مطرح شد قبلا یک بار کامل تسویه شده و این چک‌ها مجددا خلاف واقع در دوره جدید آقای فتح‌الله‌زاده ارائه شده و کمیته تسویه و هیات مدیره مجدد اعلام کرده که این پول پرداخت شود. آقای نیازی که مطرح شد به عنوان کسی که این چک‌ها را مطالبه می‌کرد و عملا آقای فتح‌الله‌زاده 5 میلیارد تومان از این طریق به باشگاه لطمه زده و بدون شک این مبلغ در اسرع وقت باید برگشت داده شود."

رییس سازمان خصوصی سازی در پایان گفته است:"در مورد اینکه چه عنوان اتهامی می‌تواند داشته باشد حتما واحد حقوقی ما بلافاصله باید مورد بررسی قرار دهد و در خصوص آن تصمیم بگیریم. مطابق وعده‌ای که دادیم امروز هیات بازرسی مالی در باشگاه حضور پیدا کرد و نتیجه بیش از شش ساعت بررسی تایید این ادعا بود که چک‌ها قبلا پرداخت شده و نباید مجدد پرداخت می‌شد."

1470