حسین‌زاده: استقلال درون زمین شایستگی قهرمانی دوباره را دارد/ روزی به استقلال بازخواهم گشت

حسین‌زاده: استقلال درون زمین شایستگی قهرمانی دوباره را دارد/ روزی به استقلال بازخواهم گشت

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن پیشین استقلال و فعلی شارلروا، گفت: باشگاه استقلال برای صدور ITC با ما همکاری نکرد و حتی آجورلو (مدیرعامل پیشین آبی‌های پایتخت) جوابم را نمی‌داد.

به گزارش فوتبالی، امیرحسین حسین‌زاده بازیکن سابق استقلال که اکنون در شارلروا حضور دارد در گفت‌وگویی تلویزیونی در خصوص حواشی پیش آمده در مورد انتقالش به بلژیک، اظهار داشت: صبح امروز متوجه صحبت‌های شب گذشته مسئولان شدم. در ابتدای انتقالم به مشکل خورده بودم چراکه باشگاه استقلال شماره حسابی نمی‌داد تا پول جابه‌جا شود. ولی در نهایت باشگاه شارلروا پول را به حساب استقلال واریز کرد.

وی افزود: بعد از آن چه اتفاقی افتاده که می‌گویند نیمی از آن ۲۵۰ هزار دلار پرداختی از سوی باشگاه بلژیک به استقلال، نیست را نمی‌دانم. اگر پولی از شارلروا داده نمی‌شد، برایم آی.تی.سی صادر نمی‌کردند.

حسین‌زاده عنوان کرد: چند هفته درگیر بودیم، چراکه شارلروا پول را به حساب استقلال زده بود اما باشگاه استقلال تایید نمی‌داد و به همین دلیل ITC من فعال نمی‌شد.

وی بیان کرد: هر روز و مدام با مصطفی آجورلو تماس می‌گرفتم که پول به حساب استقلال خواهد نشست، اما جواب نمی‌دادند و ITC را صادر نمی‌کردند. در نهایت مجبور شدیم به فیفا نامه بزنیم و در نهایت فیفا با بررسی مدارک، به صورت خودکار کارت بازی من را صادر کرد. تازه آن زمان باشگاه استقلال پذیرفت که پول به حسابش آمده است!

این بازیکن جوان توضیح داد: اوایل فصل حدود هفت بازی را به همین خاطر از دست دادم و پاسخ درستی به من داده نمی‌شد. پول پرداخته شده و حالا آن پول چه شده است را دیگر نمی‌دانم.

حسین‌زاده گفت: چند جلسه با ساپینتو تمرین کردم و با هم صحبت کردیم و حتی او اصرار داشت بمانم ولی گفتم می‌خواهم فوتبالم را در تیم دیگری دنبال کنم و این مربی به تصمیم من احترام گذاشت. نمی‌دانم چه زمانی ولی قطعا روزی به استقلال بازخواهم گشت. حتی علی‌ فتح‌الله‌زاده در نیم فصل برای برگشتم تلاش کرد و من هم دوست داشتم این اتفاق رخ دهد که نشد. با فرهاد مجیدی مشورت کردم و به فوتبال اروپا آمدم و حتی برای حضور در الاتحاد کلبا خبرهایی بود اما با خودم حرفی زده نشد.

وی در خصوص شرایط تیم شارلروا که اکنون در رتبه دهم لیگ بلژیک قرار دارد، بیان کرد: لیگ بلژیک به گونه‌ای است که در نهایت، چهار تیم بالای جدول برای رسیدن به لیگ قهرمانان و لیگ اروپا و سپس چهار تیم بعدی برای لیگ کنفرانس بازی می‌کنند. تلاش می‌کنیم به یکی از رقابت‌های اروپایی راه پیدا کنیم. وضعیتم در این تیم نسبت به اوایل فصل خیلی بهتر شده و با فوتبال روز اروپا آشنا شدم و بعد از نیم فصل در اکثر بازی‌های فیکس بودم.

این بازیکن در خصوص دعوتش به تیم ملی فوتبال، گفت: آرزوی هر بازیکنی حضور در تیم ملی و افتخار آفرینی است و دوست دارم در اردوهای بعدی هم باشم. اول و آخر تصمیمات با امیر قلعه‌نویی است و امید دارم اتفاق خوبی رخ دهد. در دو بازی دوستانه تیم ملی بازی نکردم که البته برایم عجیب بود، چراکه در شرایط خوبی هستم و به جوابی در این خصوص نرسیده‌ام. بازی اول برابر روسیه سرما خورده بودم و در دیدار با کنیا کاملا آماده بودم اما نمی‌دانم چرا به میدان نرفتم. در نهایت حرف حرف قلعه‌نویی است و ما به آن احترام می‌گذاریم. هیچگاه در خصوص بازی نکردنم با سرمربی صحبت نمی‌کنم و حتی بعد از دو بازی تدارکاتی تیم ملی از امیر قلعه‌نویی تشکر کردم که من را به اردو فراخواند.

حسین‌زاده در خصوص شرایط تیم استقلال در فصل جاری، اظهار داشت: استقلال شایسته قهرمانی است چراکه تهاجمی و خیلی خوب بازی می‌کند. هنوز وقت برای رسیدن به صدر جدول و کسب قهرمانی وجود دارد اما بیرون از زمین فاجعه‌ای در حال رخ دادن است که امیدوارم مشکلات برطرف شود.

2636