چهره درهم ساپینتو در واکنش به صحبت‌های آقای مدیرعامل

چهره درهم ساپینتو در واکنش به صحبت‌های آقای مدیرعامل

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی استقلال هر چند کلامی واکنشی به تکذیب ادعایش از سوی مدیرعامل باشگاه نداشته اما تصویری که امروز از او منتشر شده، حکایت از سرِ درونش دارد.

به گزارش فوتبالی، حضور علی فتح‌الله زاده در برنامه دیشب فوتبال برتر و مناظره او با قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی حسابی جنجالی پیش رفت. ادعاهای عجیبی که دو طرف درباره مسائل مختلف باشگاه استقلال مطرح کردند که البته واکنش‌های بسیاری را به ویژه برای فتح‌الله‌زاده به دنبال داشت.

مدیرعامل استقلال حتی در بخشی از اظهارنظری عجیب شب گذشته‌اش به صحبت‌های ساپینتو در رابطه با عقب افتادن حقوقش واکنش نشان داد. ساپینتو نخستین بار در نشست خبری بعد از بازی با فولاد در اسفند ماه با انتقاد از تمرکز باشگاه روی تسویه حساب با استراماچونی گفته بود 12 مسابقه است حقوقی دریافت نکرده و چند روز قبل هم در کنفرانس پس از دیدار با ذوب‌آهن هم دوباره حرفش را تکرار کرد.

با این حال فتح‌الله‌زاده مدعی است که ساپینتو در دو ماه گذشته 85 هزار دلار گرفته و پیش از عزیمتش در تعطیلات به دبی، 15 هزار دلار دیگر هم دریافت کرده است. البته برخلاف بسیاری از حرف‌های شب گذشته فتح‌الله‌زاده که در فاصله کمتر از 24 ساعت تکذیب شدند، سرمربی پرتغالی هیچ واکنشی به این ماجرا نداشت.

او امروز هم در تمرین استقلال ظاهر شد اما قاب متفاوتی را به ثبت رساند. در عکس‌هایی که از تمرین امروز استقلال بیرون آمده، ساپینتو چهره‌ای درهم اما مصمم دارد که احتمالا بی‌ارتباط با صحبت‌های دیشب مدیرعامل باشگاه نباشد. او پیش‌تر هم اختلافی با فتح‌الله‌زاده داشت که به نظر هنوز هم ادامه‌دار است. باید دید در صورت ماندگاری فتح‌الله‌زاده روی صندلی مدیرعاملی آبی‌ها، او اختلافش با بازیکنان و از همه مهم‌تر، سرمربی تیم را چه خواهد کرد؟

2509