گزارش ویژه/ باشوی بوشهری، کفش طلا می‌خواهد!

گزارش ویژه/ باشوی بوشهری، کفش طلا می‌خواهد!

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم بوشهری استقلال که اتفاقا در این فصل هم ستاره این تیم بوده، سودای کسب عنوان آقای گلی مسابقات لیگ برتر را در سر دارد.

به گزارش فوتبالی، آبی‌های تهران همان‌گونه که توانستند سال گذشته را به خوبی به پایان برسانند و با یک امتیاز بیشتر در جدول رده‌بندی بالاتر از رقیب سنتی خود قرار بگیرند امسال را هم با با برد مقابل ذوب آهن شروع کردند.

در این هفته‌ها علاوه بر عملکرد فنی عالی ریکاردو ساپینتو، چندین مهره آبی‌پوشان هم نقش پررنگی در موفقیت چشمگیر آبی‌های پایتخت داشتند. یکی از این نفرات مهدی قایدی است.

آقای گل لیگ در ۶ هفته اخیر 

در شش هفته گذشته مسابقات لیگ برتر، مهدی قایدی عملکرد بسیار قابل توجهی داشته است. باشوی بوشهری نه تنها بهترین گلزن این تیم در ۶ بازی اخیر بوده بلکه بهترین گلزن شش هفته گذشته لیگ برتر هم محسوب می‌شود. او در تقابل استقلال با نفت مسجد سلیمان دبل کرد و در رویارویی آبی‌ها با شاگردان مجتبی حسینی در پیکان یکی از دو گل تیمش را به ثمر رساند. شاگردان ساپینتو در دو هفته گذشته مقابل فولاد و ذوب آهن به پیروزی دو بر صفر رسیدند که هر دو بازی با گلزنی یامگا و مهدی قایدی توام شده است.

پیش به سوی مجاب کردن قلعه‌نویی 

مهدی قایدی جایی در اولین اردوی تیم ملیِ زیر نظر امیر قلعه نویی نداشت البته که قلعه‌نویی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در صورتی که روند رو به رشد این بازیکن ادامه‌دار باشد او می‌تواند در اردوی بعدی حاضر باشد. این در شرایطی است که طبق آمار مهدی قایدی در کنار عارف رستمی از مس کرمان و رضا اسدی از تراکتور با ۶ گل زده در ردیف بهترین گلزنان لیگ در نیم فصل دوم قرار دارد.

باشوی بوشهری امید اول و اصلی گلزنی آبی‌ها در مسیر دشوار قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است و سرمربی پرتغالی استقلال، حساب ویژه روی درخشش این بازین در ادامه فصل باز کرده است. قایدی در حالی که در کنار کوین یامگا بهترین گلزن استقلال در مسابقات لیگ برتر است که یامگا ۵ گل از ۷ گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده اما بازیکن ریزنقش آبی‌ها همه گل‌ها خود را در جریان بازی به ثمر رسانده است. 

ستاره بی چون و چرایی فصل استقلال برای اینکه بتواند برای اولین بار عنوان آقای گلی لیگ برتر را به نام خود سند بزند و کفش طلای مسابقات را از آن خود کند رقبای سرسختی را در پیش رو دارد؛ هم اکنون محمد عباس زاده با ۱۰ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد. رضا اسدی دیگر بازیکن تراکتور که فصل بی‌نظیری را پشت سر گذاشته با ۹ گل زده، دومین گلزن برتر لیگ است. شهریار مغانلو و عارف رستمی با ۸ گل زده در رده سوی جدول گلزنان ایستاده‌اند و در نهایت مهدی قایدی و کوین یامگا مشترکا با ۷ گل زده در رده بعدی قرار دارند.

گزارش از جواد حامدنیا / پایگاه خبری فوتبالی

۹٠۹۸