مشخص شدن یکی از گزینه‌های ژاوی برای جانشینی بوسکتس

مشخص شدن یکی از گزینه‌های ژاوی برای جانشینی بوسکتس

پایگاه خبری فوتبالی - در تابستان گذشته مدیران باشگاه بارسلونا به ژاوی هرناندز پیشنهاد دادند که از اریک گارسیا در پست هافبک میانی استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، جوردی کرویف مشاور ورزشی بارسلونا به ژاوی پیشنهاد داد که از اریک در پست هافبک میانی در ادامه فصل و همچنین در فصل آینده استفاده کند. هنوز بوسکتس برای تمدید قرارداد اوکی نداده است و جذب زوبیمندی غیرممکن به نظر می رسد و مدیران بارسلونا خرید در پست های دیگر را ترجیح می دهند. بدین ترتیب مدیران بارسا به گزینه حضور اریک گارسیا در پست هافبک دفاعی فکر می کنند. خود اریک گارسیا در مورد تجربه حضور خود در پست هافبک دفاعی گفت:" مربی از من می خواهد که در این پست بازی کنم و فکر می کنم که توانایی این کار را دارم."

ژاوی نیز به تمجید از اریک گارسیا پرداخت و حتی او را با رافا مارکز مدافع اسبق تیم ملی مکزیک مقایسه کرد. بارسلونا در خط دفاعی با ازدیاد بازیکن مواجه است و بدین ترتیب اریک می تواند شانس های خود را در پست هافبک دفاعی محک بزند و سعی کند که در این پست در ترکیب اصلی جای بگیرد. در حال حاضر آرائوخو، کریستنسن و کنده گزینه های بارسلونا در پست دفاع میانی هستند و شانس اریک برای حضور در ترکیب در پست دفاع میانی خیلی کم است.

4125