چهار آمار ویژه بارسلونا در برد چهار گله مقابل الچه

چهار آمار ویژه بارسلونا در برد چهار گله مقابل الچه

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا شب گذشته موفق شد با نتیجه چهار بر صفر در ورزشگاه مانوئل مارتینز والرو الچه را شکست دهد و سه امتیاز دیگر را در این فصل از رقابت های لالیگا به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با این پیروزی آمار های ویژه ای را ثبت کرد که چهار تا از آن ها را مرور می کنیم.

یک: آبی و اناری ها با پیروزی مقابل الچه و به دست آوردن سه امتیاز بازی، اکنون 71 امتیازی شده اند و با داشتن یک بازی بیشتر از رئال مادرید، با 15 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید، صدرنشین جدول لالیگا هستند و به نظر می رسد که باید قهرمانی آن ها را در این فصل از رقابت های لالیگا قطعی دانست.

دو: در این بازی رابرت لواندوفسکی، دو گل از چهار گل بارسلونا را به ثمر رساند. لواندوفسکی در دقیقه 20 گل اول بارسلونا را زد و در دقیقه 66 هم گل سوم آبی و اناری ها را به ثمر رساند. لواندوفسکی که در تابستان گذشته به بارسلونا پیوسته است، در حال حاضر به تعداد 17 گل رسید و در مسیر آقای گلی لالیگا قرار دارد.

سه: آنسو فاتی در این بازی برای بارسلونا گلزنی کرد. او از اکتبر 2022 تاکنون برای بارسلونا گلی نزده بود و اکنون طلسم گل نزدن خود را شکست. فاتی در دقیقه 56 روی پاس فران تورس گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند. آنسو فاتی که پیراهن شماره 10 بارسلونا را بر تن می کند، در مدت اخیر انتقاد های زیادی را تحمل کرده است اما اکنون با گلزنی مقابل الچه موفق شد قدری از انتقاد ها بکاهد.

چهار: در این بازی بارسلونا گلی دریافت نکرد. مارک آندره تراشتگن موفق شد یک کلین شیت دیگر را ثبت کند. بارسلونا در این فصل از رقابت های لالیگا در 27 بازی، 20 کلین شیت کرده است که آمار خارق العاده ای است و نشان می دهد که تیم ژاوی خط دفاعی قدرتمندی دارد و عملکرد تراشتگن هم عالی بوده است.

سروش جهان راد/ پایگاه خبری فوتبالی

1470