نیک نفس: دو سال حذف پیاپی از آسیا جای تاسف دارد

نیک نفس: دو سال حذف پیاپی از آسیا جای تاسف دارد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: جای تاسف دارد که به دلیل بدهی دو سال پیاپی از لیگ قهرمانان حذف می‌شویم

به گزارش فوتبالی، زبیر نیک‌نفس پس از برتری استقلال مقابل ذوب آهن، گفت: بازی سختی بود. ذوب آهن تیم خیلی خوب و منظمی است و تیم‌های آقای تارتار معمولا خیلی منظم بازی می‌کنند اما خدا را شکر توانستیم این تیم را شکست بدهیم.

وی درباره احتمال حذف استقلال از اسیا تا ساعاتی دیگر به دلیل پرداخت نشدن بدهی این تیم، اظهار کرد: اوضاع خیلی سخت است. از یک طرف باید تمرکز و حال خوب‌مان را برای بازی‌های لیگ بگذاریم و برای هواداران‌مان هم که شده باید تمام تلاش‌مان را بکنیم اما از طرف دیگر فکر و ذکرمان این موضوع است. باید از مسئولان بپرسید که چطور می‌شود که امسال و پارسال از آسیا حذف می‌شویم؟

نیک‌نفس ادامه داد: این عمر و جوانی و زندگی ماست که هدر می‌رود. می‌توانیم روزهای خیلی خوبی را در آسیا داشته باشیم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم . یک بار زندگی می‌کنیم و یک بار فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کنیم و بهترین سال‌های عمرمان است که می‌توانیم در آسیا برای استقلال، کشور و مردم‌مان افتخار افرینی کنیم اما به راحتی به خاطر اشتباه یا کم کاری برخی‌ها این اتفاق برای‌مان می‌افتد.

این بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: ما امسال تیم خیلی خوبی داریم و می‌توانیم حرف‌های زیادی در آسیا برای گفتن داشته باشیم اما پارسال آن طور و امسال هم به این شکل حذف می‌شویم. جدا از این بحث یک ماه دیگر لیگ تمام می‌شود و ما فقط یک سوم مبلغ قراردادمان را گرفته‌ایم و با وجود این وضعیت نه اعتصابی و نه حرف و حدیثی را از طرف بچه‌ها ندیده‌ایم. بچه‌ها بهترین بازی‌های‌شان را می‌کنند و ما فقط حرص می‌خوریم.

او درباره اوضاع نابسمان این تیم و پرداخت نشدن بدهی‌های باشگاه و این‌که چه در باشگاه استقلال می‌گذرد؟ گفت: من از این‌ها خبر ندارم و از مسئولان باید بپرسید. خود من از طلب پارسال برای برج ۷ چک دارم اما هنوز پاس نشده و امسال هم فقط یک سوم قراردادمان را گرفته ایم اما با این وجود همه تلاشمان را برای تیم می کنیم. مهم‌تر از بحث پول حضور در آسیاست. با این تیمی که ما داریم حرف‌های زیادی می‌توانستیم در آسیا داشته باشیم. به قول حرف کاراکتر بازیگر یک فیلم ما باید الان یقه چه کسی را بگیریم؟ وقتی هم دو هفته نتیجه نمی گیریم سریع همه مصاحبه می کنند که باید بازیکنان جریمه شوند اما الان معلوم نیست کجا هستند نه حرفی هست و نه سر تمرین می ایند.

وی در واکنش به این سوال که مسئولان باشگاه امروز هم نیامدند؟ گفت: باید از خودشان بپرسید که چرا نیامدند ولی هر کسی باید کار خودش را بکند من بازیکن باید کار خودم را بکنم، مربی و مسئول هم همینطور باید کار خودشان را بکنند. دو سال از آسیا حذف می شویم. آیا باشگاه بزرگ استقلال نباید پشتوانه ای داشته باشد که بتواند بدهی‌هایش را بدهد؟ من واقعا تاسف می خورم.

6442