شهباززاده: چرا باید استرس حذف از آسیا داشته باشیم؟

شهباززاده: چرا باید استرس حذف از آسیا داشته باشیم؟

پایگاه خبری فوتبالی- مشکلات باشگاه استقلال صدای مهاجم این تیم را در آورد.

به گزارش فوتبالی، سجاد شهباززاده جمعه شب پس از برتری استقلال برابر ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موارد عجیب در فوتبال ایران زیاد اتفاق می‌افتد. بعد از این همه سال هنوز باشگاه‌ها ساختار درستی ندارند. به یکباره تصمیم می‌گیرند و مدیریت را عوض می‌کنند.

وی افزود: خوب یا بد آن فرد کاری را شروع کرده و وقتی در وسط کار این تغییر رخ می‌دهد، نتیجه‌اش می‌شود بدهی‌های قبلی و وضعیت مالی بازیکنان شاغل و سرمربیان خارجی. کسی نمی‌داند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. بعد از این همه سال که باشگاه‌های بزرگ از ظرفیت‌های هواداری استفاده و ساختارهای خود را درست می‌کنند ما هنوز درگیر مسائل ابتدایی فوتبال هستیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: فردی یک شبه تصمیم می‌گیرد و مدیر را عوض می‌کند و از مدیر جدید هم حمایت کافی نمی‌کنند و در نهایت نتیجه آن مشکلات و حاشیه‌های فراوان برای استقلال است. ما مدت‌هاست پولی نگرفتیم. حق هوادار و باشگاه و بازیکنان نباید پایمال شود.

وی گفت: چرا باید این استرس را داشته باشیم که از آسیا حذف شویم و با کسر امتیاز و موارد دیگر پنجره بسته شود. تا کی باید این اتفاقات رخ دهد. ساپینتو و تک تک بازیکنان دلی کار می‌کنند. ما هم از بالاترها و هم در رده مدیریتی حمایتی ندیدیم. بازیکنان در این فصل همه جوره ثابت کردند که با بدترین شرایط مالی، باز هم خوب بازی می‌کنند.

6442