تحقیقات پلیس منچستر در مورد هالند

تحقیقات پلیس منچستر در مورد هالند

پایگاه خبری فوتبالی - در صورتی که استفاده ارلینگ هالند از تلفن همراه در حال رانندگی خودروی رولز رویس تایید شود، ممکن است که با جریمه نقدی قابل توجهی مواجه شود.

به گزارش فوتبالی، پلیس انگلیس در حال تحقیقات است تا صحت ویدیویی را ثابت کند که نشان می دهد که ارلینگ در حال رانندگی خودروی گرانقیمتش از تلفن همراه استفاده می کرده است. این تصویر در روز 15 مارس ثبت شده است یعنی یک روز بعد از ان که منچسترسیتی مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسید. در آن شب تیم انگلیسی با نتیجه هفت بر صفر برنده شد. در حال حاضر پلیس شهر منچستر در حال بررسی این ویدیو است.

در انگلیس همچون بسیاری از کشورهای دیگر، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی غیرقانونی است و اگر تخلف هالند ثابت شود، این مهاجم با 200 پوند (معادل 250 یورو جریمه) مواجه خواهد شد. از سویی ممکن است که هالند به خاطر این تخلف مدتی از رانندگی محروم شود. در حال حاضر پلیس و دادگاه در حال بررسی این پرونده هستند. البته 200 یورو برای هالند مبلغ خاصی محسوب نمی شود چرا که این بازیکن بیش از 20 میلیون پوند در سال دستمزد می گیرد اما قطعا برای شهروندان عادی این مبلغ بسیار قابل توجه است.

4125