عکس؛ استوری اینستاگرامی مسی از ستاره سوم آرژانتین

عکس؛ استوری اینستاگرامی مسی از ستاره سوم آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین در فیفادی اخیر دو بازی دوستانه مقابل تیم ملی پاناما و تیم ملی کوراسائو انجام داد اما این فیفادی با توجه به این که اولین فیفادی پس از رقابت های جام جهانی 2022 قطر بود، به طور ویژه ای مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، آرژانتینی ها در این فیفادی در کشور آرژانتین دوباره برای قهرمانی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر جشن گرفتند و خوشحالی کردند. همچنین فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی از آرژانتینی ها بابت این قهرمانی تجلیل کرد.

لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین در این قهرمانی بود و نقش پر رنگی در شکسته شدن طلسم قهرمان نشدن های متوالی آرژانتینی ها داشت. مسی رویای دیرینه قهرمانی در رقابت های جام جهانی را داشت و در نهایت به رویای خود رسید و در قطر قهرمان جام جهانی شد. این قهرمانی به طور قابل توجهی روی روحیه لیونل مسی تاثیر گذار بوده است.

مسی به تازگی یک استوری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است که در آن می بینیم پرچمی از سه ستاره تیم ملی آرژانتین قرار دارد و لئو مسی هم روی پیراهنش سه ستاره تیم ملی آرژانتین را دارد؛ سه ستاره ای که نماد سه قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی هستند و قهرمانی سوم با لئو مسی به دست آمده است.

1471