عکس؛ عصای ویژه‌ای که به لیونل مسی اهدا شد

عکس؛ عصای ویژه‌ای که به لیونل مسی اهدا شد

پایگاه خبری فوتبالی - در این فیفادی برای تیم ملی آرژانتین در مقر فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی که واقع در کشور پاراگوئه است، یک مراسم ویژه برگزار شد و در آن از آرژانتینی ها به خاطر قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش فوتبالی، در این مراسم از لیونل مسی به طور ویژه تری تقدیر شد. به طور مثال از مجسمه لیونل مسی در این مراسم رونمایی شد که این مجسمه کنار مجسمه پله و مارادونا به عنوان بزرگان فوتبال آمریکای جنوبی قرار می گیرد.

همچنین یک عصای ویژه ای به لیونل مسی اهدا شد. این عصا نماد بزرگی و رهبری لیونل مسی در فوتبال دنیا است. الخاندرو دومینگز، رئیس فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی یا همان CONMEBOL درباره اهدای این عصای ویژه به لیونل مسی خطاب به فوق ستاره آرژانتینی گفت:" لئو، من می خواهم با دادن این چوبِِ فوتبال، تو را حاکم فوتبال و بهترین بازیکن تاریخ اعلام کنم."

در این فیفادی تیم ملی آرژانتین به مصاف تیم ملی پاناما و تیم ملی کوراسائو رفت و دو بازی دوستانه برگزار کرد. در بازی اول آرژانتینی ها با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیدند و در بازی دوم تیم ملی آرژانتین با نتیجه 7 بر 0 برنده شد. مسی در مجموع در این فیفادی 4 گل به ثمر رساند.

1470