عکس؛ رونالدو و کشیدن پتو روی خودش پس از تعویض

عکس؛ رونالدو و کشیدن پتو روی خودش پس از تعویض

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو پس از درخششی که مقابل لوکزامبورگ داشت و موفق شد دو گل به ثمر برساند و دبل کند، توسط روبرتو مارتینز از زمین مسابقه بیرون کشیده شد و تعویض شد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی پرتغال در هفته دوم از مرحله انتخابی رقابت های یورو 2024 موفق شد با نتیجه شش بر صفر تیم ملی لوکزامبورگ را شکست دهد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد. در این بازی کریستیانو رونالدو عملکرد خوبی داشت و موفق شد دو گل به ثمر برساند و دبل کند. کریستیانو رونالدو در نیمه دوم این بازی توسط روبرتو مارتینز تعویض شد. ستاره پرتغالی در دقیقه 65 جای خود را به گونچالو راموس داد.

به نظر می رسد کشور لوکزامبورگ همچنان آب و هوای سردی دارد چرا که کریستیانو رونالدو پس از تعویض کنار ژائو ماریو نشست و روی خودش پتو کشید.

کریستیانو رونالدو هم در بازی مقابل لوکزامبورگ و هم در بازی مقابل لیختن اشتاین توسط روبرتو مارتینز تعویض شد. به نظر می رسد که سرمربی جدید پرتغال می خواهد به بازیکنان جوان پرتغال هم فرصت بدهد و از سویی به رونالدو فشار زیادی وارد نکند. فرناندو سانتوس، سرمربی قبلی پرتغال، در مرحله حذفی جام جهانی رونالدو را نیمکت نشین می کرد و در نهایت تیمش حذف شد.

1470