عکس؛ مسی در آغوش دی پائول در تمرین آرژانتین

عکس؛ مسی در آغوش دی پائول در تمرین آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در این روز ها در اردوی تیم ملی آرژانتین حال و روز خوشی دارد و کاملا مشخص است که قهرمانی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر به طور کلی روحیه و انگیزه آرژانتینی ها را بالا برده است و آن ها اردو ها و تمرینات شادابی را برگزار می کنند.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که صمیمیت ویژه ای با لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین دارد، رودریگو دی پائول است. کاربران شبکه های اجتماعی به رودریگو دی پائول لقب "بادیگارد مسی" را داده اند چرا که دی پائول همواره در جاهای مختلف حواسش به لیونل مسی هست و در درگیری های درون زمین بار ها دیده ایم که دی پائول به حمایت از لئو مسی با بازیکنان حریف و کسانی که روی مسی مرتکب خطا شده اند، درگیر شده است.

در تمرین اخیر تیم ملی آرژانتین در یک صحنه جالب رودریگو دی پائول، لیونل مسی را در آغوش کشید و می بینیم که چهره سایر بازیکنان آرژانتین هم خندان است. تیم ملی آرژانتین قرار است در یک بازی دوستانه ساعت 3 بامداد جمعه به مصاف تیم ملی پاناما برود.

دی پائول که در اتلتیکو مادرید توپ می زند، اخیرا درباره عدم تمدید قرارداد لیونل مسی با پی اس جی گفته بود که مسی می تواند به اتلتیکو مادرید بیاید!

1470