سوال روز/ گواردیولا در پایان فصل از سیتی می‌رود؟

سوال روز/ گواردیولا در پایان فصل از سیتی می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی آینده مبهمی در منچسترسیتی دارد و شاید در پایان فصل از اتحاد برود. 

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی اوضاع آنچنان بدی ندارد. آن‌ها در لیگ برتر با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین، با 8 امتیاز اختلاف در رده دوم قرار دارند و با توجه به بازی‌های باقی مانده، قهرمانی شاگردان گواردیولا خیلی دور از دسترس نیست. آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف بایرن مونیخ خواهند رفت و در صورت پیروزی، به مصاف برنده دیدار رئال مادرید - چلسی می روند و در اف ای کاپ نیز با شفیلدیونایتد بازی خواهند کرد. 

اما موضوع فراتر از جام است. گواردیولا در این فصل، در مصاحبه‌های خود به همه چیز از جمله چمن استادیوم، هواداران، بازیکنان، خبرنگاران، تقویم لیگ برتر انگلیس، سفرها و حتی حواشی اخیر مبنی بر احتمال کسر امتیاز گیر داده است. او برای به دست آوردن جام‌های بزرگ همیشه تحت فشار بوده و حالا که در پی قهرمانی اروپاست، ممکن است قهرمانی لیگ برتر انگلیس را از دست بدهد. 

در ماه ژانویه گواردیولا اعلام کرد که قرارداد دو ساله‌اش با منچسترسیتی، فقط "یک تکه کاغذ" است و اگر احساس کند که شرایط به خوبی پیش نمی رود، همان لحظه استعفا خواهد داد. حالا باید دید که در پایان فصل، سرنوشت گواردیولا چه خواهد شد. 

4416