گاف باورنکردنی گزارشگر شبکه ورزش سیما در جریان بازی ایران - امارات

گاف باورنکردنی گزارشگر شبکه ورزش سیما در جریان بازی ایران - امارات

پایگاه خبری فوتبالی- آخرین گاف گزارشگران فوتبال در سال 1401 یک گاف باورنکردنی بود.

به گزارش فوتبالی، داستان از این قرار است که بازی تیم‌های فوتبال ساحلی ایران و امارات در رقابتهای فوتسال ساحلی قهرمانی آسیا در پاتایای تایلند روز دوشنبه از شبکه ورزش به صورت زنده پخش می شد.

در جریان این بازی گزارشگر شبکه ورزش، بدون توجه به لیست بازیکنان در هنگام گزارش بازی گاف سنگینی داد که حتی با گلایه یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی هم مواجه شد.

گزارشگر شبکه ورزش به هنگام گزارش بازی ایران- امارات دروازه بان اول و دوم تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را نشناخت و در هنگام گزارش با هم هر دو دروازه بان را قاطی کرد. زمانی که جواد خسروی دروازه بان دوم تیم ملی فوتبال ساحلی اخراج شد، گزارشگر احساس کرد سید مهدی میرجلیلی دروازه بان شماره یک اخراج شده و از لحظه اخراج خسروی تا پایان بازی، میرجلیلی را خسروی می دانست و حتی به شماره های میرجلیلی و خسروی توجه نمی کرد!

گاف گزارشگر شبکه ورزش

آنچه مشخص است گزارشگر شبکه ورزش، اصلا توجهی به لیست بازیکنان که حداقل 2 ساعت قبل از بازی از سوی رسانه‌ها منتشر شده بود نداشت و کلا بازیکنان تیم فوتبال ساحلی را هم نمی‌شناخت.

به نظر می‌رسد مسئولان شبکه ورزش هم تا زمان انتشار ویدیوی مربوط به گاف گزارشگر، در پلتفرم‌ فوتبالی متوجه این سوتی نشدند و آنقدر فوتبال ساحلی را نمی شناختند که در جریان بازی که مدت زمان زیادی هم از آن باقی مانده بود، حتی به گزارشگر هم تذکر ندادند! آخرین گاف سال 1401 گزارشگران حسابی باعث ناراحتی و دلخوری مهدی میرجلیلی دروازه بان اول تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شده است.

7655