بدشانسی لژیونر دعوت شده قلعه‌نویی قبل از ورود به تیم ملی!

بدشانسی لژیونر دعوت شده قلعه‌نویی قبل از ورود به تیم ملی!

پایگاه خبری فوتبالی-ملی‌پوش ایرانی قبل از حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران با بدشانسی مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌اُم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال شارلروا که امیرحسین حسین‌زاده را برخلاف دو مسابقه اخیرش در ترکیب ابتدایی و سمت راست زمین داشت، از ساعت ۱۶ امروز (به وقت ایران) در بوسویل استادیوم مقابل تیم رده سومی رویال آنتورپ قرار گرفت.

شارلروا که در دیدار هفته گذشته مقابل لوون شکست خورده بود، در دقیقه ۱۵ این مسابقه دروازه تیم مدعی قهرمانی آنتورپ را باز کرد و توانست برتری خود را تا پایان مسابقه حفظ کند و به یک برد ارزشمند در این بازی خارج از خانه برسد.

امیرحسین حسین‌زاده که پس از دو حضور ثابت در ترکیب شارلروا و ثبت یک پاس گل، در دو هفته گذشته ژوپیر لیگ یک بار نیمکت‌نشین بود و در مسابقه قبل به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت، امروز با قرار گرفتن در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش نمایش خوبی ارائه داد، ولی دو دقیقه پس از اینکه شارلروا یک اخراجی در خط دفاعی داد، در دقیقه ۶۲ از زمین بیرون رفت.

حسین‌زاده که بیشتر در میانه زمین و سمت راست به کار گرفته شد و با استفاده از سرعت بالای خود در ضدحملات به شارلروا کمک می‌کرد و با پاس‌های در عمق خود خطرناک ظاهر شده بود، در دقیقه ۲۹ با نفوذ تند و تیز از میانه زمین تا پشت محوطه جریمه موقعیت‌سازی کرد که شوت او به سمت دروازه آنتورپ با دخالت مدافع حریف به کرنر رفت تا این بازیکن با بدشانسی به گل نرسد.

تیم فوتبال شارلروا با کسب پیروزی یک بر صفر ارزشمند مقابل رویال آنتورپ، ۴۱ امتیازی شد و به رده هشتم جدول ژوپیر لیگ بلژیک صعود کرد تا امیدوار به کسب سهمیه اروپایی بماند.

حسین‌زاده که به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده، قبل از سفر به تهران، بیستمین بازی فصل خود در ژوپیر لیگ بلژیک را برای شارلروا انجام داد.

۹۰۹۸