گزارش تمرین تیم ملی؛ بازدید تاج از تمرین شاگردان قلعه‌نویی

گزارش تمرین تیم ملی؛ بازدید تاج از تمرین شاگردان قلعه‌نویی

پایگاه خبری فوتبالی-تمرین امروز تیم ملی با حضور ۲۰ بازیکن برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، اولین تمرین تیم ملی تحت هدایت امیر قلعه‌نویی از ساعت ۱۶:۴۰ آغاز شد.

پیش از شروع تمرین بازیکنان به ساختمان پک رفته و تمرینات بدنی جزئی را انجام دادند.

اعضای هیات رئیسه فدراسیون و مسئولان دپارتمان فرهنگی در زمان ورود بازیکنان به زمین به آن‌ها خوش آمد گفته و دسته‌گلی اهدا کردند.

۴ دروازه‌بان تیم ملی یعنی حسین پورحمیدی، علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی و پیام نیازمند پیش از سایر نفرات وارد زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال شدند و به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند.

محمدرضا ساکت پس از ورود به زمین با دروازه‌بان‌های تیم ملی خوش و بش کرد و با پیام نیازمند، دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان عکس یادگاری گرفت.

خداداد افشاریان، طهمورث حیدری، محمدرضا ساکت، بهرام رضاییان، احسان اصولی، منصور قنبرزاده، مریم منظمی، هدایت ممبینی، میرشاد ماجدی جزء اعضای هیات رئیسه بودند که در تمرین امروز حضور داشتند.

مهدی فنونی‌زاده و رضا رجبی، ۲ پیشکسوت تیم ملی و باشگاه استقلال هم در این تمرین حضور داشته و مورد استقبال بازیکنان قرار گرفتند.

پس از اتمام مصاحبه امیر قلعه‌نویی، میرشاد ماجدی و علی فلاحتی، رئیس کمیته بدوی انتخابات به سمت سرمربی تیم ملی رفتند و با او خوش و بش کردند.

مهدی تاج و مهدی نبی با گذشت حدود ۴۰ دقیقه از آغاز تمرین وارد مرکز ملی فوتبال شدند.

بازیکنان ابتدا زیر نظر علی اصغر قربانعلی‌پور، مربی بدنساز تیم ملی تحت نظارت رحمان رضایی و سعید الهویی تمرین کردند.

بازیکنان پس از گرم کردن به کار با توپ پرداختند.

شجاع خلیل‌زاده، احمد نوراللهی و محمد حسین کنعانی‌زادگان ۳ لژیونر حاضر در اردو بودند که از همان ابتدا در ساختمان پک به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند. 

 آرمین سهرابیان، امین حزباوی، رضا شکاری ۳ ملی پوش حاضر در دیدار گل گهر و فولاد در جام حذفی پس از انجام تمرینات اختصاصی از سایر بازیکنان جدا شده و برای ریکاوری به ساختمان پک رفتند.

سایر نفرات باقی مانده یعنی علیرضا بیرانوند، عارف آقاسی، میلاد سرلک، رضا اسدی، محمد محبی، مهدی ترابی و مهدی حسینی(تیم سبز) و پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور،  روزبه چشمی، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد حسین اسلامی و محمد حسین اسلامی(تیم آبی) در نیمی از زمین فوتبال ۷ به ۷ بازی کردند. حسین حسینی و حسین پورحمیدی نیز به تناوب درون دروازه ۲ تیم قرار می‌گرفتند.

۹۰۹۸