توضیحات رییس کمیته انضباطی استقلال درباره محکومیت غلامی

توضیحات رییس کمیته انضباطی استقلال درباره محکومیت غلامی

پایگاه خبری فوتبالی - رییس کمیته انضباطی باشگاه استقلال درباره محکومیت عارف غلامی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، حسین رضایی در خصوص رای صادره برای مدافع این تیم به خبرنگار فوتبالی گفت:" آقای غلامی تخلفات عدیده ای داشته و اینگونه نبوده که بخواهیم یک دفعه به خاطر شرکت نکردن در تمرین ایشان را جریمه کنیم. ایشان از قبل هم تخلفاتی داشته که ما با او مدارا کردیم. ایشان درخواست مبلغی داشت که مدیریت ۵۰ درصد مبلغ درخواستی را پرداخت کردند. بلافاصله ایشان مصدوم شدند و پیگیری کردیم برای mri و عکسبرداری و… اما چیزی ارایه نشد. فقط گفتند چون ایشان خودش می‌گوید درد دارم، پزشک تیم باید تایید کند."

رضایی افزود:" ایشان حالا که به تمرینات اضافه شده، ۷۰ درصد از پولش را گرفته و باشگاه بابت فصل قبل هم با او تسویه کرده، چرا استوری های عجیبی منتشر می‌کند؟ من خیلی از مطالب را نمی‌توانم اینجا بازگو کنم، اما خود عارف می‌داند من چه می‌گویم و چقدر هم او را در پروسه قبلی کمک کردیم. آقای غلامی باشگاه اینهمه با شما مدارا کرده و شما هم ۷۰ درصد از پولتان را گرفتید، این انصاف است که شما بازیکنان را به اعتصاب تشویق کنید؟ بازیکنان دیگر که کمتر پول گرفتند چه کنند؟"

وی صحبتهایش را اینگونه ادامه داد:"من وضعیت باشگاه را می‌دانم. باشگاه ما دولتی است و کارمند هم حقوقش گاهی دیر و زود می‌شود اما آقای غلامی حقوق شما که دیر نشده، شما ۷۰ درصد گرفتید. هفت بازی مانده و باشگاه باقی مانده مطالبات شما را هم پرداخت می‌کند. بعد از رفتن استراماچونی که هواداران ناراحت بودند، الان هواداران دلشان شاد است و ساپینتو آمده یک تیم یکدست ساخته که همه از نمایش آن کیف می‌کنند، بعد شما می‌آیید با این کار کمر تیم را بکشید و روحیه بازیکنان را تضعیف کنید؟"

رییس کمیته انضباطی باشگاه استقلال اعتقاد دارد غلامی رفتار حرفه‌ای نداشته است:" وقتی بازیکنی پول حرفه‌ای می‌گیرد باید بازی و رفتار حرفه‌ای هم ارائه دهد. بازیکن وقتی با باشگاه قرارداد می‌بندد باید تمام حواسش به بازی کردن باشد. بازیکن که سیاستمدار نیست. تمام این حرکاتی که انجام می‌دهند اگر منجر به محرومیتشان شود، این باشگاه استقلال است که ضرر می‌کند. این حرکات درست نیست و هواداران هم بدانند ما تیمی ساختیم که همه رقبا را می‌برد و همه از استقلال وحشت دارند."

رضایی درباره انتشار رای این کمیته در کانال رسمی باشگاه استقلال گفت:" هیچکدام از اعضای کمیته انضباطی اصرار نداشتند که رای این کمیته در کانال باشگاه منتشر شود، اما آقای فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل تشخیص دادند که رای به اطلاع هواداران برسد. با این حال اگر آقای غلامی رویه اصلاح را در پیش بگیرد، ما طبق آیین‌نامه انضباطی باشگاه قرار تعلیق این محکومیت ۲۰ درصدی را هم صادر می‌کنیم و دستمان باز است. همچنین با توجه به اینکه ۲۰ درصد تا ارایه مفاصاحساب مالیاتی در پایان فصل پرداخت نمی‌شود، فقط ۱۰ درصد از طلب ایشان باقی مانده است."

۷۷۶۸